Mr Hans Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Hallo allen, Ik wil nieuwe parkeersensoren inbouwen en deze graag in de kleur van de bodykit/bumper spuiten. Helaas kan ik nergens de kleurcode hiervan vinden. Wie kan mij hier aan helpen? Groeten, Hans Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2010 Geplaatst 5 Februari, 2010 Hallo Mr Hans, Welkom op het forum! Het is misschien handig te vermelden wat voor een type auto je hebt en in welke kleur. Mogelijk ook in two-tone gespoten. De kenners op het forum kunnen alleen een kleurcode verzinnen, als je wat meer info verstrekt. Quote
Mr Hans Geplaatst 5 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2010 Hallo Smart, Ik post onder Sorento en geef aan dat het om een 2004 model gaat. Voor zover ik heb kunnen nagaan zijn de body kits altijd dezelfde kleur. Ter aanvulling het gaat om een Sorento EX V6 van 2004 kleur zwart met beigeachtige bodykit. Van die bodykit wil ik dus graag het kleurnummer weten. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 Hoi Hans, Normaliter zit er in het motorcompartiment, onder de voorruit, een speciaal plaatje waarop enkele eigenschappen zijn geregistreerd, waaronder de kleurcode. Bij mijn Rio is het plaatje zwart met grijze / witte opschriften en is geplaatst onder de voorruit aan de bijrijders kant. Hoop dat ik je zo voldoende heb kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Peter Noot: Ook al post je onder Sorento en geef je aan dat het om een 2004 model gaat, is het alsnog verstandig om gewoon de volledige uitvoering aan te geven. Sorento's van 2004 zijn er in vele kleuren en uitvoeringen, dus zo van zelf sprekend is het allemaal niet. Dat Smart naar extra gegevens vraagt vind ik dan ook niet meer dan terecht. Quote
KiaDennis Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 In de prijsboekjes van toen stond de regel: - Sorento en Sorento Van Adventure (EX), X-treme (EX Luxe) & X-Clusive versies zijn standaard in two-tone kleur; de desgewenste kleur + Pewter Gray (V9) Quote
scorpioshuma Geplaatst 6 Februari, 2010 Geplaatst 6 Februari, 2010 beigeachtige bodykit. standaard in two-tone kleur; de desgewenste kleur + Pewter Gray (V9) Dat pewter gray kan ik me herinneren, iets beigeachtigs niet. Heb nog gezocht op het internet naar een voorbeeld van de door jou genoemde bodykit, maar niets gevonden. Misschien om misverstanden te voorkomen in kleuren even een foto posten hoe het er nu uitziet ? Quote
Mr Hans Geplaatst 6 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Februari, 2010 Hartelijk dank voor de reacties! Ik had een beigeachtige kleur in gedachten maar toen ik vandaag nog eens goed keek was het toch een grijs tint. Dankzij Kia-Dennis weet ik nu dat het om Pewter grey gaat.:lol: Nogmaals dank! Groeten, Hans Heuver Quote
pvaningen Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 http://remarkpen.com/files/documents/colorCode/kia.pdf Hier staat alles... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.