snackey Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 In het ComfortPack zit ook de optie electrisch inklapbare spiegels met knipperlichten. Nu begrijp ik dat deze spiegels handmatig electrisch in te klappen zijn. Dus met een knopje aan de bestuurderszijde. Heeft iemand een idee waarom dat niet via het contact gaat. Dus contact af en spiegels in?. Quote
dietze Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Zelfde vraag voor de Carens,ik heb eens gelezen dat het mogelijk is !!! Quote
Alex VB Geplaatst 7 Februari, 2010 Geplaatst 7 Februari, 2010 Die vraag hebben volgens mij velen.. Er is hier een topic op het forum waarin iemand het zelf heeft opgelost middels een module die hij zelf heeft gemaakt. Alleen heb ik dit lid al zeker een jaar niet meer gezien op het forum.. Quote
snackey Geplaatst 7 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2010 Draadje gevonden: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1986&highlight=spiegels Quote
snackey Geplaatst 7 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2010 Dit vond ik bij een Citroen: Inklappen van de buitenspiegels Wanneer u de auto heeft geparkeerd, kunt u de buitenspiegels handmatig of elektrisch inklappen. Elektrisch inklappen Druk de bediening 1 naar achteren om de spiegels in de klappen. Wanneer u deze handeling herhaalt, klappen de spiegels weer uit, Automatisch inklappen Het automatisch inklappen van de buitenspiegels gebeurt eveneens bij het vergrendelen van de portieren met de afstandsbediening. Wanneer u het contact aanzet, klappen de spiegels automatisch uit, tenzij ze zijn ingeklapt voordat het contact werd uitgezet. N.b.: De functie voor het automatisch inklappen van de buitenspiegels kan aan en uit worden gezet door schakelaar 1 even ingedrukt te houden. Instellen van de geheugenstand van de rechter buitenspiegel: - druk bij draaiende motor tegen de bediening 1 van de rechter buitenspiegel - schakel de achteruitversnelling in : de rechter buitenspiegel gaat automatisch in een stand staan waarin u beter zicht heeft ophet trottoir. - stel de spiegel naar wens in door op de elektrische bediening te drukken. De buitenspiegel keert automatisch terug naar zijn normale stand in de volgende gevallen : - 20 seconden na opheffen van de achteruitstand van de versnellingsbak, - wanneer de auto sneller dan 10 km/uur rijdt - wanneer de spiegelschakelaar 1 in de stand bestuurdersspiegel of in de neutrale stand staat. - bij afgezette motor. Uitschakelen van de geheugenstand van de rechter buitenspiegel Zet de schakelaar 1 opli nker buitenspiegel of in de middelste stand. Quote
Hasselt Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Zou dit alles ook opgaan voor onze Koreanen? Toch ff testen morgen Quote
snackey Geplaatst 10 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Februari, 2010 Zou dit alles ook opgaan voor onze Koreanen?Toch ff testen morgen Laat het even weten. Ik kan het nog niet testen, Quote
snackey Geplaatst 16 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2010 Zou dit alles ook opgaan voor onze Koreanen?Toch ff testen morgen Ben je nog in de gelegenheid geweest het te testen??? Quote
Yobaco Geplaatst 17 Februari, 2010 Geplaatst 17 Februari, 2010 Ik heb het gevraagd bij de dealer en werd mij verteld dat de mogelijkheid er niet op zat. Quote
Hasselt Geplaatst 17 Februari, 2010 Geplaatst 17 Februari, 2010 Heb er daarstraks ff tijd voor gemaakt, dit gaat dus idd niet... Quote
snackey Geplaatst 18 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2010 Ok bedankt voor de moeite. Quote
mr_pimp_ Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 (aangepast) Ok bedankt voor de moeite. wat bedoel je met schakelaar 1 links aan de stand van de spiegels in te stellen.-? 21 Februari, 2010 aangepast door El-Rio-Grande leesbare taal van maken Quote
snackey Geplaatst 22 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2010 Geen idee. Het komt bij de informatie van een Citroen vandaan. Informatie heb ik van internet. Heb zelf geen Citroen en (nog) geen Kia. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.