Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat zorgt ervoor dat je verlichting automatisch aangaat als het donker wordt/is.. IS een reuze handig tool.

Geplaatst
wat moet ik me voorstellen bij auto light control voor de nieuwe kia sorento?

Met de linker bedieningshendel kun je het licht instellen (stad-, dimlicht etc)

Als je doordraait naar de functie "auto"gaat de verlichting autimatisch aan als het buiten te donker wordt. Sensor zit op je dashbord.

Lijkt handig (en is het ook) maar als je , zoals ik, gewend bent ook overdag met licht te rijden is het geen extra. Ik prefereer altijd licht aan en dat gaat ook prima, want de verlichting gaat gewoon aan en uit bij het starten en afzetten van de motor

Geplaatst

dit is overigens als je met xenon rijdt niet aan te raden. Elke keer als je door een stukje bomen of een tunnel rijdt gaan je lampen heel even aan en uit. Xenon vindt dit niet al te prettig

Geplaatst
Lijkt handig (en is het ook) maar als je , zoals ik, gewend bent ook overdag met licht te rijden is het geen extra. Ik prefereer altijd licht aan en dat gaat ook prima, want de verlichting gaat gewoon aan en uit bij het starten en afzetten van de motor

Dit is bijna 20 jaar geleden verplicht gesteld in Scandinavie en scheelde 30% verkeersdoden.

Bedenk dat licht niet alleen is om mee te zien, maar ook om gezien te worden.

Die LED-verlichting voor overdag is er ook niet voor niets ;)

Handige optie ? Ja, voor wie niet altijd licht voert wel, anders maakt het niet uit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...