Elvira Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Hallo Kia liefhebbers, Ik ben sinds een maand eigenaar van de Kia Venga. Hiervoor had ik een Toyota Yaris Verso. Tot nu toe heel tevreden. Hij rijdt prima. Quote
Smart Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Hallo Kia liefhebbers,Ik ben sinds een maand eigenaar van de Kia Venga. Hiervoor had ik een Toyota Yaris Verso. Tot nu toe heel tevreden. Hij rijdt prima. Hallo Elvira, Welkom op het forum! Welke uitvoering van de Venga en motor heb je aangeschaft? Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Elvira Geplaatst 9 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2010 Bedankt, ik heb de Kia Venga X-tra 1.4 met comfort pakket. Quote
Venga1 Geplaatst 9 Februari, 2010 Geplaatst 9 Februari, 2010 Hallo Elvira Welkom op het forum grappig We hebben en hadden de zelfde auto. Welke kleur heb je? groet Peter Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Elvira, Welkom op de Kia-clubsite en gefeliciteerd met de aanschaf van je Venga. Gisteren was ik in het Gooi en zag er daar voor het eerst een 'in het wild' rijden in de kleur metallic bruin. Dat zag er fraai uit. Net als Peter wil ik nu ook graag weten voor welke kleur jij hebt gekozen. Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee! Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Relena Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Welkom op dit forum Elvira, vanuit het mooie Limburg. Wens je veel leesplezier en rijplezier en ook ik zie graag foto's. Groetjes, Relena Quote
Hasselt Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Ook een welgemeend welkom uit het Belgische Limburg! Philip Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Sh....t.. !!! Philip was me voor.. Ook van mij een welgemeend en hartelijk welkom. Ik wens je veel plezier en vooral veilige km met je nieuwe Venga. Net als de meeste leden hier ben ik ook fan van foto's en ervaringsverhalen.. Als je deze af en toe met ons wilt delen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.