Yobaco Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo ik ben Yolanda en mijn nick staat voor Yo Bacardi Cola. Heb begin januari een C'eed Sw 1.4 comfort incl Full map Navigatie besteld. De kleur is black pearl metallic. Levertijd 3 maanden Na jaren peugeot rijdster geweest te zijn en na een proefrit in de Kia ben ik overstag gegaan. Afgelopen maandag belletje gehad vd dealer dat de auto er al was. OOk hun waren zeer verbaasd. Kan hem zaterdag ophalen dus kan haast niet wachten. Gr Yobaco Quote
Smart Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Yolanda, Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je Kia Cee'd SW. Mooi kleur overigens. De Yo Bacardi Cola (jouw specialty?) mag je koud uitserveren in het KiaClubCaf Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hallo Yolanda, Welkom op de Kia-clubsite. Wat een meevaller dat de Cee'd SW die je hebt besteld al zo snel naar je toekomt! Ik wens je er vast veel plezierige kilometers mee en hoop dat je tijd hebt om er een paar foto's van aan ons te laten zien. Nog heel even geduld oefenen. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Hasselt Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Hoi Yolanda, welkom! Weer een extra SW op de weg, mooi. RGDS Quote
Alex VB Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Yes, Another Black Pearl... Er zijn er nu 3...!! Ook van mij een hartelijk welkom en vooral veel plezier met de SW. Ik ben overuigd dat deze je zult bevalen.. De Yo Bacardi Cola (jouw specialty?) mag je koud uitserveren in het KiaClubCaf Quote
snackey Geplaatst 10 Februari, 2010 Geplaatst 10 Februari, 2010 Dat is boffen. Ik heb mijn Pro besteld eind Jan en heb nog geen telefoontje van de dealer ontvangen. Heel veel plezier met je Kia en op dit forum. Quote
Yobaco Geplaatst 11 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2010 En de baco's smaeken heerlijk. Zal als ik de sw heb zsm een foto plaatsen. Komt nu wel erg dichtbij Quote
Relena Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 Hallo Yolanda, Welkom op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 ook welkom namens mij heel veel lees en rij plezier Quote
Gast Daiz Geplaatst 11 Februari, 2010 Geplaatst 11 Februari, 2010 en welkom namens mij! Veel lees- en post plezier en natuurlijk veilige km's in je kia Gr Daiz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.