Jump to content

Aanschaf accessoires Kia Picanto met korting?

BaBaCC

Recommended Posts

Hallo mede Kia-rijders,

Laat ik mij als eerste even aan jullie voorstellen mijn naam is Barry en sinds 2 weken rijden mijn vrouw en ik beiden in een Kia Picanto 1.0 LXE Airco, in de kleur zilvergrijs en met 15" velgen.

Het is te kort om al ervaringen te wisselen, maar tot nu toe bevallen de Pica's ons heel goed, maar we zouden ze graag met diverse accessoires willen verfraaien.

Bij mijn vorige Club (Peugeot 206 CC-Club Nederland) kon op vertoon van het clubpasje, bij vele offici?le dealers tegen korting alle accessoires aangeschaft worden.

Is dat bij de Kia Club Nederland ook het geval? Zo ja, hoe gaat dat in z'n werk en zo nee, is dat wellicht een optie om nader uit te werken?

Ik zie de reactie(s) met belangstelling tegemoet en waarvoor alvast mijn dank.

Groeten,

Barry

Beste Barry,

Ik zie de laatste tijd steeds meer accessoires voor de Picanto voorbij komen. Komend uit allerlei verschillende landen.

Ook Kia verkoopt accessoires, maar het is ons nog niet gelukt om goede contacten te leggen voor kortingen.

Wel doen we zaken met wat particilieren, maar volgens mij is het aanbod voor de Picanto laag.

Mocht het zich voordoen dat we ergens korting op accessoires kunnen krijgen, dan zullen we daar zeker achter aan gaan.

Bel even met Julian Groenendijk van Korean Car Styling Parts (0629-254 888 dagelijks van 8.00 - 22.00 uur) hier krijgen we 10 % korting en misschien heeft hij meer dan op zijn website staat.

Ik ben momenteel de hele wereld aan het afsurfen voor leuke accesoires voor de Pica.

Zo komt er een gril uit Duitsland en alu instapstrips met verlichting uit Singapore.

Onze ruitenfolie komt uit Amerika.

Maar je moet goed zoeken, info is schaars en moeilijk te vinden.

@Barry

Maar naar wat ben je op zoek, misschien dat ik je op weg kan helpen.

Groeten

Philip

Hoi Philip,

Ook jij bedankt voor je reactie en tips.

Nou ik ben niet echt naar extreme zaken op zoek hoor.

Het gaat meer om zaken als alu/rvs instaplijsten, middenarmsteun, achterspoiler, side-skirts en eventueel mistlampen voor en/of verlagingsset.

Ook de "flappen" onder de voor- en achterbumper geven de Pica's een apartere smoel.

Maaaaaarrrr......om alles tegelijk voor 2 Pica's aan te schaffen loopt ook aardig op, dus vandaar dat ik me zo links en rechts aan het ori?nteren ben.

En vandaar dat ik me tot de Clubleden heb gewend en alle info is welkom.

Groetjes,

Barry