Alex VB Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Het filmpje is inderdaad lachen. Is wel een echt goede test en meer naar de waarheid gericht dan met een CTD met maatje 36. Quote
Alex VB Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 WE gaan wat dat betreft wel OFF Topic, maar helaas Smart. 75% van de wereldbevolking kampt met overgewicht of zelfs Obesitas en het wordt helaas erger... Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 (aangepast) Alex, dat moet je dan maar eens aantonen, want dat geloof ik zelf niet. Mogelijk dat je bedoeld dat in de rijke Westerse landen het overgewicht een probleem kan zijn. Toch zeker niet in de landen India en China. Daar woont namelijk de helft van onze wereldbevolking. 19 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
Relena Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Maar is de kofferruimte dan niet belangrijk?Volgens mij is die niet zo groot Voor ons is hij groot genoeg vergeet niet dat onder de vloer ook nog een compartiment zit. Groetjes, Relena Quote
Relena Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Alex, dat moet je dan maar eens aantonen, want dat geloof ik zelf niet. Mogelijk dat je bedoeld dat in de rijke Westerse landen het overgewicht een probleem kan zijn. Toch zeker niet in de landen India en China. Daar woont namelijk de helft van onze wereldbevolking. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed Smart. Quote
Meisjesdroom Geplaatst 20 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Februari, 2010 FF voor de duidelijkheid,ik vindt hem supermooi,en als ik 2 kids had gehad dan wist ik het wel. Maar helaas is hij voor mij te klein,ik kan niet ff een fietsje achterin leggen wat nu wel kan. Dus we rijden nog lekker door in de Joice die me echt super bevalt alleen komt hij op leeftijd dit jaar word hij 9 jaar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.