Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Na 4 jaar citroen xsara picasso gaan wij ook een Venga rijden.

Besteld (op het bedrijf), word in april op mijn verzoek geleverd. Duurt eigenlijk veel te lang maar ja hij is dan wel nieuw.

Wij hebben gekozen voor de 1.4 CVVT x-tra comfort. Kleur mocca Brown metallic.

Eerst proefgereden in de ceed sw, daarna in de Venga, deze reed prettiger en voelde beter bij de motor en op de weg.

Ik heb nu alleen de foto vanaf de site.

Als ik hem binnen heb post ik wel foto's.

post-2590-1297852993,38_thumb.jpg

aangepast door Bossie
Geplaatst

Hallo,

Welkom op het forum. Gefeliciteerd met de aankoop van de Venga. De kleur lijkt mij mooi, alhoewel (nog) niet in het 'wild' tegengekomen.

Dat is dan nog even wachten op de levering in april.

Geplaatst

Welkom op dit forum Bossie.

Ook terwijl je wacht kun je toch al genieten van alles wat je hier aan leesvoer tegenkomt.

Hoop dat het wachten niet te lang gaat duren.

Groetjes uit het mooie Limburg,

Relena

Geplaatst

Hoi Bossie,

Van harte welkom op het allergezelligste KIA forum. Het is inderdaad eventjes wachten, maar dan heb je ook wat als ik de mede forumleden zo zie vertellen hier.

Ik wens je alvast veel rijplezier en veilige kilometers.

Ik vraag dit aan iedereen dus ook an jou: Wil je buiten het plaatsen van foto's ons ook je ervaringen meedelen? Het geeft ons en toekomstige KIA rijders altijd een bron van informatie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...