Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Soul finalist (Top 4) 'World Car Of The Year'

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De Kia Soul is gekozen tot finalist in de competities tot 'World Car Of The Year' en 'World Car Design Of The Year'. Uit een groep van 30 automodellen is de Soul bij de eerste vier ge

Geplaatst

Dat is voor mij alleen maar een bevestiging van datgene wat ik er zelf ook al van dacht.

Vanaf het moment dat wij mijn vrouw en ik deze auto voor het eerst te zien kregen.

Wisten we dat het een bijzonder ontwerp was met heel veel potentie.

De bevestiging is al eerder afgegeven door de vele andere prijzen die deze auto al gewonnen heeft.

In mijn familie zegt men dan ook alleen al dat ik voor deze auto gekozen heb

zegt hun al genoeg over het feit wat ik vind van het ontwerp.

Deze wagen heeft zoveel mogelijkheden om er anders uit te zien dat je hem met recht

de kameleon onder de auto's mag noemen.

Ik hoop dan ook dat hij eindigt op plaats nummer een.

Dan hebben we tenminste voor het eerst sedert jaren weer eens een terechte winnaar.

Zeker gezien zijn prijs en design niet te vergeten zijn veiligheidsgevoel.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

Het is toch altijd prettig wanneer je eigen gevoel, later wordt bevestigd door anderen. In dit geval een hele bups onafhankelijke autojournalisten, verdeeld over een aantal continenten.

Dat heb ik met de Venga. vanaf het eerste uur dat hij in concept werd ge

Geplaatst

Wil dit aan je kwijt Smart.

Ben door een van mijn beste vrienden gevraagd om samen met hem te kijken naar een nieuwe auto.

Omdat hij bijna altijd alleen of hooguit met twee man in de auto zit wil hij een drie deurs hebben. Zijn keuze gaat tussen twee die overgebleven zijn A) De Kia Venga

B) De nieuwe Kia cee'd. Hij kan moeilijk een besluit nemen en heeft mij gevraagd om mee te gaan voor een proefrit in beide auto's. In de hoop/weet dat hij een eerlijk en objectieve mening van mij krijgt. Zal beide wagens eerlijk met elkaar vergelijken en inpassen aan de behoefte van hem als gebruiker. Ben benieuwd.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

@Relena

Het zijn natuurlijk twee totaal verschillende auto's, waarbij de zitpositie ook nog eens heel anders is. Wat een luxe om een keus te kunnen maken.

Leuk om de uitdaging aan te gaan. Ben benieuwd.

Suc6 ermee!

Geplaatst
Wil dit aan je kwijt Smart.

Ben door een van mijn beste vrienden gevraagd om samen met hem te kijken naar een nieuwe auto.

Omdat hij bijna altijd alleen of hooguit met twee man in de auto zit wil hij een drie deurs hebben. Zijn keuze gaat tussen twee die overgebleven zijn A) De Kia Venga

B) De nieuwe Kia cee'd. Hij kan moeilijk een besluit nemen en heeft mij gevraagd om mee te gaan voor een proefrit in beide auto's. In de hoop/weet dat hij een eerlijk en objectieve mening van mij krijgt. Zal beide wagens eerlijk met elkaar vergelijken en inpassen aan de behoefte van hem als gebruiker. Ben benieuwd.

Groetjes,

Relena

En jij krijgt em niet zo ver dat de Soul ook een optie is ?

da's jammer......

Die nominatie is terecht er worden er alleen in NL veel te weinig van verkocht.

Dat zal alles met presentatie te maken hebben want als een Burner en jouw Diva in de showroom worden gezet is er denk ik wel interesse.....

grtz!

Geplaatst
En jij krijgt em niet zo ver dat de Soul ook een optie is ?

da's jammer......

Die nominatie is terecht er worden er alleen in NL veel te weinig van verkocht.

Dat zal alles met presentatie te maken hebben want als een Burner en jouw Diva in de showroom worden gezet is er denk ik wel interesse.....

grtz!

De Kia Soul is niet in een drie deurs uitvoering vandaar Bigwade.

Bovendien past de Soul niet bij hem (hij is niet zo'n grote man) maar hij vind het absoluut een hele mooie wagen.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

De Venga is er toch ook alleen in 5 deurs ?

Als die maat van je niet zo groot is, is een 4-5 deurs nog wel handiger..

De voordeuren zijn korter waardoor je veel makkelijker op de parking bij de super kunt uitstappen..

De hoge zit van zowel de Venga als de Soul moeten hem kunnen bekoren :-)

Geplaatst

Zit wel wat in BW! Maar het type auto moet je aanspreken. Hij is ook iets groter en ik meen hoger dan de andere 2 auto's.

Geplaatst

Dan denk ik dat de keus snel gemaakt is.

Wist zelf ook niet dat je de Venga niet in 3 deurs krijgt.

Maar dit komt omdat de Venga mij niet echt overtuigd qua design.

Als dit wel het geval was wist ik er meer van.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte wagen is.

In tegendeel denk dat Kia met deze wagen scoort maar hij is voor mij niet vernieuwend.

En dat verwacht ik toch van hedendaagse wagens de Venga is gewoon een commerci

Geplaatst
......In mijn hoofd is er nog veel meer mogelijk dan datgene wat wij te zien krijgen.

Groetjes,

Relena

Hahahaha....dat geldt denk ik ook voor de designers die toch redelijk gekooid zijn door hun opdrachtgever. Wanneer hun conceptcars nou eens een keer daadwerkelijk in productie genomen zouden worden, dan ziet de wereld er een stuk leuker uit.

Geplaatst
Dan denk ik dat de keus snel gemaakt is.

Wist zelf ook niet dat je de Venga niet in 3 deurs krijgt.

Maar dit komt omdat de Venga mij niet echt overtuigd qua design.

Als dit wel het geval was wist ik er meer van.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte wagen is.

Volgens mij staat de Soul op hetzelfde onderstel als de Venga en zijn de motoren

Geplaatst

Oorspronkelijk geplaatst door Bigwade

Volgens mij staat de Soul op hetzelfde onderstel als de Venga en zijn de motoren

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...