venga boy Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Beste L.S, Bij mijn bestelling heb ik bewust niet de navigatie er bij genomen, reden voor mij was de prijs deze is zeer duur. Gezien het aanbod in diverse andere merken kan je een hoop geld besparen, waar je alleen op moet letten is de Interface deze nodig is voor je stuur bediening de Pioneer deze bij kia te koop is en uiteraard deze staandaard in de Kia zitten hebben van zich zelf een Interface. Zijn er hier beziiter van een Venga hij/zij achteraf een Dubbel Din Radio Navigatie hebben laten inbouwen eventueel merk en bevindingen met foto. Heb het idee dat je tussen de 300 Quote
ger.w. Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Beste L.S,Bij mijn bestelling heb ik bewust niet de navigatie er bij genomen, reden voor mij was de prijs deze is zeer duur. Gezien het aanbod in diverse andere merken kan je een hoop geld besparen, waar je alleen op moet letten is de Interface deze nodig is voor je stuur bediening de Pioneer deze bij kia te koop is en uiteraard deze staandaard in de Kia zitten hebben van zich zelf een Interface. Zijn er hier beziiter van een Venga hij/zij achteraf een Dubbel Din Radio Navigatie hebben laten inbouwen eventueel merk en bevindingen met foto. Heb het idee dat je tussen de 300 Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2010 Geplaatst 19 Februari, 2010 Ger, het is dan handig dat je even een koppeling van het draadje maakt waar je het over hebt. Rechter muisknop op #postingnummer, rechts onder "snel reageren" kopieer koppeling en plak in je reply. Scheelt zoeken voor de lezers Quote
ger.w. Geplaatst 20 Februari, 2010 Geplaatst 20 Februari, 2010 Ger, het is dan handig dat je even een koppeling van het draadje maakt waar je het over hebt.Rechter muisknop op #postingnummer, rechts onder "snel reageren" kopieer koppeling en plak in je reply. Scheelt zoeken voor de lezers Bij deze: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3529 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.