focwa Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 hoi wij hebben sinds half janauri een kia cerato gekocht. hoop hier nog veel informatie en dergelijk dingen te vinden en te weten te komen. groetjes ron en eveline ps focwa is mij bijnaam Quote
Alex VB Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hallo Ron en ook Eveline, Van harte welkom op het gezelligste KIA forum die ik ken. Ik wens je vanuit een gezellig en knus Haspengouw (West-Limburg) veilige en vooral fijne kilometers toe. Het zou fijn zijn als je ons doet verblijden met enkele foto's van jullie Cerato en van tijd tot tijd een ervaringsbericht. Quote
brouwer2001 Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Na ron en evelien, ook namens mij een heel hartelijk welkom. Vele prettige kilometers Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hallo Ron en Eveline, Welkom op de clubsite van Kia en veel plezierige kilometers toegewenst met jullie Cerato. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Gast ceratorijder1 Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 hoiwij hebben sinds half janauri een kia cerato gekocht. hoop hier nog veel informatie en dergelijk dingen te vinden en te weten te komen. groetjes ron en eveline ps focwa is mij bijnaam Hartelijk Welkom gewenst door ook een Cerato rijder... Wat voor model en uitvoering hebben jullie. Bouwjaar? Groeten Jeroen. Quote
Hasselt Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 Hasseltse welkomsgroeten! Ben ook Cerato-rijder geweest en heb er veel plezier aan beleefd en ik verwacht voor jou dezelfde rijgenoegens Philip Quote
focwa Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 (aangepast) Hartelijk Welkom gewenst door ook een Cerato rijder...Wat voor model en uitvoering hebben jullie. Bouwjaar? Groeten Jeroen. we hebben en zwart kia cerato lx 2005. zullen binnenkort foto's plaatsen. 6 Maart, 2010 aangepast door focwa Quote
brouwer2001 Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 ziet er goed uit steek mooi af dat zwart bij die witte sneeuw Quote
Peterrrrr Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Ik wens je vanuit een gezellig en knus Haspengouw (West-Limburg) veilige en vooral fijne kilometers toe. Ben je van Haspengouw ? Daar kom ik altijd 1x per jaar...!!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.