Venga OK Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Heb aan de voorzijde van mijn Venga 2 spatlappen laten monteren. 'k Vond de auto nogal wat rijvuil op de zijkant gooien. Eens kijken hoe het nu gaat. De spatlappen zijn niet al te groot en ik moet zeggen, na de aanvankelijke twijfel om ze te plaatsen, het staat niet slecht. Zeker niet bij de donkere keuren Venga. Valt niet zo op. Of het ook echt werkt meld ik later. Groet, Peter Quote
ger.w. Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Heb aan de voorzijde van mijn Venga 2 spatlappen laten monteren.'k Vond de auto nogal wat rijvuil op de zijkant gooien. Eens kijken hoe het nu gaat. De spatlappen zijn niet al te groot en ik moet zeggen, na de aanvankelijke twijfel om ze te plaatsen, het staat niet slecht. Zeker niet bij de donkere keuren Venga. Valt niet zo op. Of het ook echt werkt meld ik later. Groet, Peter Nette lapjes Ik heb ze al jaren op mijn auto (eerst sportage, nu sorento) en het helpt wel degelijk. Zowel voor als achter Mooi garagevloertje trouwens Quote
Venga OK Geplaatst 27 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2010 Voer is RaceDeck. Ligt er nu 2,5 jaar is. Af en toe even schrobben en het is weer als nieuw. Quote
Smart Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Voer is RaceDeck. Ligt er nu 2,5 jaar is. Af en toe even schrobben en het is weer als nieuw. Subtiele spatlappen, ziet er goed uit op Steel Gray. Ook ik vond die vloer meteen mooi. Ik ken het niet. Zijn het speciale plavuizen? Quote
ger.w. Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Subtiele spatlappen, ziet er goed uit op Steel Gray. Ook ik vond die vloer meteen mooi. Ik ken het niet. Zijn het speciale plavuizen? http://racedeck.nl/ 31,50 p/m2 Zie: http://www.wonen.nl/index.php?mode=product&id=205400 Quote
Venga OK Geplaatst 27 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik heb het RaceDeck systeem verkozen boven coaten van de vloer. Geen spijt van. Vloer is ook nooit echt koud omdat 'ie eigenlijk op vele pootjes staat boven de betonvloer. Lekker als je eens wat te klussen / sleutelen hebt. Maar uh, terug naar de spatlappen. Heb vanmiddag een aardig eind gereden over natte wegen en in lichte regen en de auto lijkt inderdaad schoon te blijven. Ik zal het een weekje uitproberen en me daarna melden Quote
Venga1 Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik heb het RaceDeck systeem verkozen boven coaten van de vloer. Geen spijt van. Vloer is ook nooit echt koud omdat 'ie eigenlijk op vele pootjes staat boven de betonvloer. Lekker als je eens wat te klussen / sleutelen hebt.Maar uh, terug naar de spatlappen. Heb vanmiddag een aardig eind gereden over natte wegen en in lichte regen en de auto lijkt inderdaad schoon te blijven. Ik zal het een weekje uitproberen en me daarna melden Ik ben hier zeer benieuwd na! Mijn zijkant zit aan de onderkant vol modder. Ik laat ze er ook opzetten als het helpt!! Heb je ze ook achter laten monteren, en moeten er nieuwe gaten gemaakt worden? Quote
riodriver Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 ik heb rondom spatlappen [zie foto] en het helpt zeker. maar let op voor je afwatering van goot van je voorruit die zit nl achter de spatlap teminste bij een rio.deze kan verstopt raken door een blaadje of prut. de afwatering ruimte word kleiner. Quote
Venga OK Geplaatst 27 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik ben hier zeer benieuwd na!Mijn zijkant zit aan de onderkant vol modder. Ik laat ze er ook opzetten als het helpt!! Heb je ze ook achter laten monteren, en moeten er nieuwe gaten gemaakt worden? Venga1, Ik heb ze er alleen voor op laten zetten. Er hoeven geen nieuwe gaatje gemaakt te worden. Als je in het spatbord kijkt zie je zowel bij de voorwielen als bij de achterwielen een tweetal parkers zitten. Deze worden er uitgeschoeft en met de spatlap er bij tussen worden er nieuwe, iets langere, parkers in de bestaande gaatjes geschroeft en klaar is kees. De hele ingreep duurde nog geen 30 minuten. Ik zal nog even de tip van de Rio-man controleren qua afwatering van de voorruit. Da's nog wel even belangrijk om te checken. groet, Peter Quote
Venga1 Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 e hele ingreep duurde nog geen 30 minuten. Ik zal nog even de tip van de Rio-man controleren qua afwatering van de voorruit. Da's nog wel even belangrijk om te checken. groet, Peter Heel graag!! De zijkant van de auto ziet er echt niet uit, en het zal ook een sttuk steenslag voorkomen. Volgens mij is dit de eerste offici Quote
Venga OK Geplaatst 28 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2010 Ik heb nog even de opmerking van Riodriver gecontroleerd. Ook met de spatlappen is de afwatering van het voorraam goed open. Het water stroomt keurig aan de rechter zijde bij de spatlap weg, onder de auto. Groet, Peter Quote
Venga OK Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Rij nu een week met de spatlappen onder de auto en de auto blijft veel beter schoon. Rijvuil van de voorwielen komt veel minder op de zijkant van de auto. Aanrader! Groet, Peter. Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Ik heb de dealer gevraagd of ze naar de levertijd willen kijken. Helaas is mijn huidige dealer niet echt vlot,totaal geen reactie en actie. Ben aan het twijfelen over een andere dealer!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.