Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Zondag 19 maart is het weer zover. Onze eerste rit gaat dan van start.

Het is de Nijmegenrit, welke start bij Kia dealer Opgenoort in Nijmegen. Van daaruit gaat de rit door de mooie omgeving van Nijmegen en Groesbeek, dan door naar Duitsland (denk aan de groenekaart). We pauzeren in Duitsland.

Onderweg zijn er verrassende activiteiten en terreinrijden behoort ook tot de mogelijkheden (in voorbereiding). Er zijn weer kleine prijzen te winnen, die ter beschikking gesteld worden door Kia dealer Opgenoort.

Officieel aangemeld zijn:

01 Twan Kersten (organisator)

02 Philip en Agnes Dekkers

03 Frans de Groot

04 Andr?, Helma en Erica Mol

05 Wim en Yvonne Paalvast

06 Edo en Miranda van Graas

07 Ben van Bokhoven

08 Ed Gerritse

09 Herman de Jonge

10 Hellen Cortissos

11 Mario van Ginkel

12 Hans Bom

13 Dalfsen

14 Schutte

15 Grondman

16 Biesheuvel

17 Baars

18 Kamer-Luijendijk

19 Van Kleef

20 Ubing

21 Jan en Dina Berkelaar

22

23

24

25

De bovenstaande namen zijn clubleden.

Verder komen er via de dealer ook nog eens 11 auto's.

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Wij zijn aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We komen maar met 2 personen, onze junior is een weekend logeren.

Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar. :wink:

En nu maar wachten op de laatste info.

Philip en Agnes

Posted

Als Philip & Agnes komen kan ik natuurlijk niet achterblijven! Dan kan ik gelijk de nieuwe grill bekijken. Ik neem aan dat die er dan wel opzit!

Opkomst ws. met zijn 2-en.

Groet,

Mario

Posted

Nog even wat aanvullingen voor de rit:

1. Start: Auto Opgenoort Nijmegen

2. Pauze in Duitsland op een verrassende locatie (soep en broodjes)

3. Voor vertrek 2e gedeelte eerst een geheim, verrassend spel.

4. Dan terreinrijden. We gaan terreinrijden op het crosscircuit in Groesbeek!

5. Daarna richting Finish. Bij ANAC kartcentrum in Nijmegen (mogelijkheid tot autowassen en tanken)

6. 16:00 uur: prijsuitreiking, daarna 16:30 een barbecue buffet (drank voor eigen rekening).

Kosten 8 euro per auto en buffet 15 euro per persoon. Kinderen 8 euro per persoon.

Opgave kan vast via de website bij aanmelden (rechts boven op pagina) onder Evenementen.

Als bevestiging moet wel het totale bedrag voor 13 maart gestort zijn op bankrekening 43.40.79.014 t.n.v. stichting Kia Club Nederland te Hoorn.

Posted

SPONSOR BOL-/PIJLRIT REGIO NIJMEGEN IS:

Auto Opgenoort

Microweg 49

6545 CL Nijmegen

Tel. 024-3882884

www.opgenoort.nl

Routebeschrijving:

Komend vanaf Rotterdam : A15 richting Tiel, A50 richting ?s-Hertogenbosch, A73 richting Nijmegen/Venlo, deze weg blijven volgen, bij de eerste verkeerslichten slaat u linksaf richting Industrieterrein Westkanaaldijk, bij de verkeerslichten rechtsaf, eerste weg rechts en u ziet ons bedrijf na 100 meter aan de rechterkant.

Komend vanaf Utrecht : A12 richting Arnhem, A50 richting ?s-Hertogenbosch, A73 richting Nijmegen/Venlo, deze weg blijven volgen, bij de eerste verkeerslichten slaat u linksaf richting Industrieterrein Westkanaaldijk, bij de verkeerslichten rechtsaf, eerste weg rechts en u ziet ons bedrijf na 100 meter aan de rechterkant.

Komend vanaf Venlo : zie route vanaf A73 richting Nijmegen

Posted

Hallo allemaal,

Wij zijn voor de 2e keer aanwezig maar nu met onze ?igen" SPORTAGE.

Vorige keer waren we met de demo.

Hopen dat we wel mogen meedoen met ons "Joice" pasje :P

Wij is mijn persoontje en mijn echtgenote en onze kleine witte woef.

Wij doen mee met het eten.

Het terreinrijden kijken wij alleen maar misschien kan ik een rondje meerijden met een Sportage met 4WD...

Frans

Posted

Onze secretaris en peningmeester zijn op vakantie. Daar stromen natuurlijk de aanmeldingen binnen. Echter op dit moment weten we niet wie er mee gaan. Leuk om het ook even kenbaar te maken op het forum. Zal ik het weer in het eerste bericht bijhouden.

Binnenkort komt het inschrijfformulier op de website. Ik heb hem net verstuurd naar de webmaster. Mocht het te lang duren je kunt hem ook bij mij via de email aanvragen ( bestuur@kiaclub.nl )

Nog even wat tekst uit het inschrijfformulier:

Kia Bol-/pijlrit Regio Nijmegen 2006

Georganiseerd door Kia Club Nederland op zondag 19 maart 2006.

Het gaat hier om een eenvoudige bol-/pijlrit met een aantal leuke opdrachten en voor de liefhebbers een stukje terreinrijden (niet verplicht).

Na afloop kunt u deelnemen aan een gezellige barbecue / buffet.

Start van de rit is om 10.30 uur bij Kia dealer: ?Auto Opgenoort Nijmegen? aan de Microweg 49 te Nijmegen. De rit zal door de mooie omgeving van Groesbeek naar een verrassingslocatie in Duitsland gaan, alwaar de pauze is en u soep en een broodje krijgt aangeboden. Van daar gaat de rit verder en zal er voor de liefhebbers een mogelijkheid zijn om een stukje terrein te rijden. (afhankelijk van het weer) Dit is niet verplicht en uitsluitend voor Sorento?s en Sportage?s met 4 wiel aandrijving. Vervolgens gaat het weer richting eindpunt in Nijmegen. (aankomst ongeveer 15:30 uur)

Kosten:

Leden van Kia Club Nederland betalen ? 8,-- per auto en voor barbecue / buffet ? 15,00 per persoon (kinderen tussen 5 en 16 jaar ? 8,00 pp).

Ik hoop jullie allemaal weer te ontmoeten in Nijmegen.

Posted

Mijn vader en ik komen ook. Mijn aanmelding lidmaatschap is nog niet verwerkt, maar geef mij toch alvast op.

Herman en Herman, Sorento, incl. Barbeknoei / buffet

Posted

Vorig jaar hebben we deze rit ook gereden en ik kan er heel kort over zijn: het was super geregeld en tot in de puntjes verzorgd, dus ik ga er vanuit dat dit jaar alles weer tiptop in orde is.

Ik hoop dat er veel forum bezoekers op het event in Nijmegen afkomen, kunnen we tenminste de wagens ook een keer in het echt bewonderen.

Philip

Posted

Nou vooruit ik ga ook mee, ik kom samen met vriend en dochter.

Ben erg benieuwd want ik zie dat er voornamelijk grote KIA's meerijden. Ben bang dat jullie me plat gaan rijden ;)

Anja ga ook mee dan zijn de kleintjes ook beetje vertegenwoordigd ! gelukkig dat Tazteam ook meerijd daar voel ik meer bij thuis hahahaha.

Anyhow het lijkt me leuk hoor om eens zoiets te doen, we hebben ooit een pontiac fiero gehad en daar was ook een club van heel maf allemaal dezelfde wagens maar toch allemaal zo anders.

Oh een p.s. we eten ook gezellig mee ! Eten is altijd goed he :P

Posted

Hoi Dave,

Mijn dochter is 16 de jongste van 13 wil helaas niet mee. Die word altijd wagenziek dus dat schiet dan niet op.

Lijkt me gezellig als jouw gezin ook meekomt ;o)

Gr Hellen

Posted

Andre,

Ik neem aan dat ik genoteerd sta op nr 10? Ik heet alleen iets anders namelijk Cortissos. Ik weet het, kan er niks aan doen het is een onmogelijke naam :P

Posted

met nog ruim twee weken te gaan toch nog maar weinig auto,s.

ik wil graag veel kia's komen bekijken :shock:

tot ziens in nijmegen.

Officieel aangemeld zijn:

01 Twan Kersten (organisator)

02 Philip en Agnes Dekkers

03 Frans de Groot

04 Andr? en Helma

05 Wim en Yvonne Paalvast

06 Edo en Miranda van Graas

07 Ben van Bokhoven

08 Ed Gerritse

09 Herman de Jonge

10 familie Cortisson

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Verder hebben zich opgegeven maar nog niet aangemeld:

Mario van G, Hellen (3x) en Anja

Posted

Hoi,

ik heb de aanmelding 2 dagen geleden digitaal verstuurd!!

Ben ik nu officieel 'officieus' aangemeld. Oja heb een Sportage Adventure dus wie mee wil terreinrijden... Doe dat dan voor het eerst dus gordels om! :lol:

Mario

Guest Herman
Posted

Toch wel 4 wiel aangedreven? :lol:

Rijdt ik wel achter jou....ken ik mooi ff afkijken

Posted

Hey Herman,

een Adventure is inderdaad 4WD en wat dat afkijken betreft... :?

Ik heb nog nooit eerder terreingereden, dus of het zo verstandig is achter mij aan te rijden :lol: Hahah! denk het niet, je kan beter ver voor mij blijven... :wink:

Ik zoek wel een Sorento op met heel veel terreinervaring en dan doe ik exact hetzelfe wat hij doet!! :P

Hehe.. zoalng mijn bumper er niet afdonderd vind ik alles best... :)

Gr.

Mario

Posted

hallo mario,

ik weet niet of het wel zo verstandig is om achter die ervaren sorento jongens te gaan rijden.

heb je de foto's wel eens goed bekeken? :cry:

groeten herman sr.

Posted

Maakt niet uit achter wie je rijd, eerst uitstappen en kijken of je het aandurft. Lijkt je het niks, eromheen rijden, en later misschien proberen.

Posted

:( We zouden wel mee willen doen , maar...... ik weet niet of we onze Sportage terug hebben van de uitdeuker !!!!!!!

Er is namelijk een :evil: onbenul bezig geweest in Frankrijk die te beroerd was een normale weg met z'n skies te nemen en daarbij onze auto heeft geraakt ( geen briefje natuurlijk ) en de motorkap heeft gekrast en gedeukt :cry: .

Posted

Nou dat is knap balen Bert.

Hopelijk wordt tie netjes gerepareerd en heb je 'm op tijd terug.

Barry

Posted

Vraagje:

we willen graag mee met de rit, maar.........

Woensdag gaat Rebecca eindelijk met beide onderbenen het gips in en we weten nog niet of zij wel een korte/lange tijd stil kan zitten op de achterbank.

Kunnen we eventueel op locatie afrekenen als blijkt dat dit gaat lukken ?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Wendy, Dave en Rebecca

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...