Hans Bom Geplaatst 12 Maart, 2006 Geplaatst 12 Maart, 2006 Gisteren (zaterdag 11 maart) Samen met Twan Kersten en zijn zoon, bezig geweest om het parcours voor het terreinrijden uit te zetten en bij te werken, en al zeg ik het zelf, het is een mooi parcours geworden. Ook de rit zelf ziet er prachtig en goed uit! Alles perfect gereged Twan, echt TOP . Helaas weten een heleboel mensen niet wat een werk het is om een puzzel rit en alles er om heen te regelen, dit is echt dagen werk! En alles moet in de vrije uurtjes gedaan worden! Dus mensen meld u aan voor deze rit het is echt de moeite waard!
Bert van der Molen Geplaatst 12 Maart, 2006 Geplaatst 12 Maart, 2006 Net als Dave willen we op locatie afrekenen , als alles lukt. mocht het dan nog mooi weer zijn ook , dan nemen we nog een kleine ( letterlijk en figuurlijk ) verrassing mee in de vorm van "Tweety",onze Secma Funtech 340.Hopelijk tot ziens!
Hans Bom Geplaatst 12 Maart, 2006 Geplaatst 12 Maart, 2006 Tja, waarom ik er niet bij sta?? Geen idee, ben wel aangemeld. Je laat toch wel je boot thuis? Al hoewel, het is misschien wel handig als het hard geregend heeft. Kom jij in ieder geval wel aan de overkant van de gaten en kan je later de auto weer op halen. (Als het water weg is) Nog even een opmerking wat betreft later betalen. Dit is natuurlijk geen probleem (we zijn zo flexcibel als een breekijzer), maar als je hebt opgegeven voor het buffet, en om wat voor reden lukt het toch niet om mee te eten, moet er er wel betaald worden.
Hans Bom Geplaatst 12 Maart, 2006 Geplaatst 12 Maart, 2006 Nog wat vergeten voor wat betreft het buffet, het is niet mogelijk om je 's morgens (zondag 19 maart) op tegeven voor het buffet, dit willen we uiterkijk dinsdagavond 14 maart weten dit i.v.m de catering. En dat bedoelde ik dus ook met dat er betaald moet worden als er opgegeven is voor het buffet.
scorpioshuma Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 Wij proberen te komen, maar zal alleen voor de rit zijn als het gaat lukken. Dave
Frans Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 Het aantal deelnemers is niet erg hoog. Hoe meer deelnemers hoe meer vreugd. Dus aarzel niet langer zou ik zeggen. Hans, Is er ook een minimum deelnemers vastgesteld, ik bedoel kan de rit ook nog worden afgeblazen bij te weinig deelnemers Graag bericht. Frans
Hans Bom Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 De rit gaat door, maar om uit de kosten te komen en om de clubkas niet leeg te maken, zou het heeeeel fijn zijn als we er nog een aantal bij komen 20 auto's kunnen er zo wie zo nog bij!
AJ Mol Geplaatst 13 Maart, 2006 Topic Starter Geplaatst 13 Maart, 2006 Momenteel zijn er 21 auto's vanuit de club die meegaan. Uiteraard kunnen er zeker nog meer mee. Ook nemen deel 11 auto's welke door de dealer zijn uitgenodigd. Totaal staan we nu op 32 deelnemers.
jonge235 Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 inmiddels begint het er op te lijken, kunnen we veel kijken en kletsen. herman sr.
Hellen Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 inmiddels begint het er op te lijken,kunnen we veel kijken en kletsen. herman sr. Nou dat word dan flink poetsen !
Gast Herman Geplaatst 13 Maart, 2006 Geplaatst 13 Maart, 2006 11 door de dealer uitgenodigde deelnemers : lees potentiele club leden en forumleden Even over dat poetsen Hellen, wanneer kun je dat komen doen dan?
Frans Geplaatst 16 Maart, 2006 Geplaatst 16 Maart, 2006 Niet onbelangrijk: het weer Zaterdagmiddag: over het algemeen half bewolkt met 5 graden en droog. Kunnen we net nog even de auto poetsen. Zondag : wel 8 graden joepie..half bewolkt half zon en Droog. bron: http://www.weeronline.nl Frans en Marcella
Gast Geplaatst 17 Maart, 2006 Geplaatst 17 Maart, 2006 Even voor mijn duidelijkheid. Het is dus 10.30 verzamelen bij de KIA dealer in Nijmegen zodat dan gezamenlijk aan de rit kan worden begonnen? Of gaat een ieder met een tussenpoos van een minuut of 2 op pad? Het zijn nl. een behoorlijk aantal auto's ben benieuwd hoe dat precies werkt. Kun je dan ook eerder of later starten? Ik hoor het wel, ik heb er in ieder geval goed zin in!! Met vr. gr. Mario
Hans Bom Geplaatst 17 Maart, 2006 Geplaatst 17 Maart, 2006 Ik heb er ook zin in! Er wordt gestart met een interval van 1 a 2 minuten. Het weer voor zondag gaat ook meewerken, het blijft in iedergeval droog. Gelukkig is het van de week ook droog gebleven, zodat het niet te nat en moderig is bij het terreinrijden. Laten we er weer een gezellige dag van maken. Tot zondag!!
Tazteam Geplaatst 17 Maart, 2006 Geplaatst 17 Maart, 2006 Morgen lekker nog de auto een sopje en lekker laagje was geven, is hij klaar voor de rit in Nijmegen. Het weer lijkt goed te worden, dus dat hebben we dan al gewonnen. De batterijen voor de camera zijn geladen, kunnen we lekker veel foto's maken van de vele Kia modellen. Ik heb er zin in, dus tot Zondag Philip
AJ Mol Geplaatst 17 Maart, 2006 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2006 Wassen en poetsen laat ik nog maar even achterwegen. Na de motorcrosbaan komt pas het echte werk om de hoek kijken. Of kan ik even maandag langs Breda rijden. Tot zondag.
Tazteam Geplaatst 17 Maart, 2006 Geplaatst 17 Maart, 2006 Wassen en poetsen laat ik nog maar even achterwegen.Na de motorcrosbaan komt pas het echte werk om de hoek kijken. Of kan ik even maandag langs Breda rijden. Tot zondag. Ja hoor, je rijdt maar langs. Je mag zelfs stoppen, ik ben thuis en de koffie staat klaar. Philip
Hellen Geplaatst 18 Maart, 2006 Geplaatst 18 Maart, 2006 Hellow, ik heb nog een een vraagje, tijdens dat stukje terein rijden, rijden de niet 4 wiel aangedreven auto's gewoon door of kun je het geheel ook bekijken? Ik kan natuurlijk niet met de Rio het terein in helaas maar wil wel graag wat foto's nemen. Verdr een erge brutale vraag mijn dochter van 16 gaat mee en is helemaal maf van die grote wagens zij zou heel graag eens een stukje mee willen rijden en dan met name als er wordt terein gereden. Zou dit mogelijk zijn? En dan rest me nog te zeggen dat ik er erg veel zin in heb ! Ben alleen beetje bang dat ik te laat kom maar ik ga mijn best doen Nou tot morgen !! Oh p.s. gaat Anja nou wel of niet mee? Ik was even benieuwd of er meer rio's meerijden?
Gast Herman Geplaatst 18 Maart, 2006 Geplaatst 18 Maart, 2006 Zal voor je dochter toch wel ergens een plaatsje zijn? Anders mag ze wel met mij mee...handig met duwen als ik vastzit En kan ze na afloop mooi ff de auto wassen...
MvG Geplaatst 18 Maart, 2006 Geplaatst 18 Maart, 2006 Hahaha! Als ze de auto na afloop gaat wassen mag ze wel met mij mee!! Ik heb hem al 3 maanden niet gewassen dus dat komt goed uit... Gr. Mario
Aanbevolen Berichten