Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoor het al ;) Allemaal weer mannenpraat he ! Nou mooi is dat.

Ik heb net die van mij gewassen wat een klus is dat toch altijd als je het een beetje goed wilt doen. Dochterlief gaf me braaf emmertjes aan dus dat zit wel snor !

Maar goed is er bij die dealer niet een mooie wasstraat? Dat scheelt weer een hoop handwerk. Enne 3 maanden niet wassen en dan zo verschijnen vind ik niet kunnen hoor ! Dan zeg je wel dat je een KIA hebt maar is het geheel niet meer te zien :P

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb vandaag te horen gekregen dat het team van het AD wat mee doet aan de Kia Driving Experience, morgen ook in Nijmegen aanwezig is met een auto die ze tijdelijk mogen lenen van onze Bredase dealer.

Dus de lijst wordt weer wat langer.

Tot morgen

Philip en Agnes

Geplaatst

Hoe meer zielen....hoe meer vreugd!

Ervaren terreinrijders? Weet jouw delaer wel wat hij doet? haha

Geplaatst
Hoe meer zielen....hoe meer vreugd!

Ervaren terreinrijders? Weet jouw delaer wel wat hij doet? haha

Ervaren.........................ja en nee.

Ze hebben geloof ik wel een Landrover (ik begin nu te vloeken denk ik )

maar hebben daar weinig of geen ervaring mee.

Daarom hebben ze morgen de mogelijkheid icm de dealer en de Kiaclub om een beetje te proeven aan hetgeen wat ze te wachten staat in Spanje.

Maar ik schreef toch al eerder: onze dealer is best in voor een publiciteitsstunt zolang het maar met Kia te maken heeft, en zie hier, een weekend lang een Sportage 4wd ter beschikking en met het verhaal: probeer hem maar uit in het terrein.

Philip

Geplaatst

Waarom vloeken? Als je terrein rijden wilt kies je KIA, als je wilt sleutelen kies je Landrover haha

Geplaatst

Nou ..dat is heel wat.

Mijn dealer zei toen ik de demo mee kreeg: "Geen terreinrijden".

De verzekering dekt dit ook niet !

Wat bedoelde de Breda'se dealer.

Mag hij ook in de prak als publiciteitsstunt?

Frans

:)

P.S. Is er morgen nog iemand met een Sportage 4WD bij wie ik een rondje als bijrijder mag meerijden bij het tereinrijden?

Geplaatst

Voor de mensen die het nog lezen voordat ze richting nijmengen gaan, er is bij het terrein rijden genoeg ruimte om te parkeren. (voor normale auto's) Om te kijken, en er zullen vast wel mensen zijn die een extra rondje willen doen met extra pasagiers. Tot zo!!

Geplaatst

Jongens, we hebben vandaag echt genoten.

Wat een dag, wat een belevenis.

Aan iedereen die vandaag zich ingezet heeft om deze dag tot zo'n groot succes te maken kunnen wij alleen maar zeggen:

Top geregeld en bedankt voor de leuke dag.

Philip en Agnes

Geplaatst

Op bovenstaande kan ik mij alleen maar aansluiten! Perfect!

Nu maar wachten op de foto's.

Geplaatst

Ook wij sluiten ons bij de woorden van Philip en Agnes aan.

Heel erg bedankt voor jullie inzet.

nijmegen.jpg

Marcella en Frans

Geplaatst

We kunnen ons alleen maar aansluiten bij de eerdere reacties.

Terreinrijden was ook voor ons leuk om te zien, vooral de modderbak voor de niet KIA's leverde veel plezier op :wink:

Tot de volgende keer maar weer.

Wendy, Dave en Rebecca

Geplaatst

Vandaag dus voor het eerst voor het "eggie" met de Sorento het bos in. Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de mogelijkheden.

Ik heb het parcours "maar" 4 x keer gereden en moet zeggen dat hij steeds uitdagender (en sneller) werd.

Voor een beginneling een leuke puzzeltocht met een leuk off-road tochtje erachteraan. Gelukkig zijn we (iedereen volgens mij) zonder kleerscheuren thuis gekomen...

En toch had ik het nog willen proberen in de hoge gearing haha

Geplaatst

Ik ben blij dat jullie weer genoten hebben van de rit in Nijmegen. Zelf vond ik het weer een fantastisch programma.

Dit zijn de ritten zoals we ze willen hebben. Contact met de dealer, de gezelligheid onderling en nog leuk rijden op de weg en in het terrein.

We hadden natuurlijk mooi weer dus de dag was zeer aangenaam.

Ook al heb ik ze al bedankt, nog veel lof voor de organisatie, waar ik dit keer buiten stond en relax aan de rit kon deelnemen. Moet kunnen.

Voor degene die foto's hebben gemaakt. Gaarne zou ik ze willen ontvangen dus stuur ze maar naar een van m'n emailadressen.

Foto's van mij volgen nog, maar hier vast de vermiste Rio.

IMG_4374.jpg

Tot de volgende rit.

Gast Uitzetters
Geplaatst

Hallo Kia Rijders,

Bedankt voor de vele positieve reacties die wij van jullie hebben mogen ontvangen. Wij hebben deze rit weer met veel plezier voor jullie georganiseerd. Ik zal een gedeelte van de foto's die ik heb plaatsen op de site www.teross.nl ( na 27 maart )

Verder zal ik zoals afgesproken alle foto's op CD branden en aan Andre sturen. Deze kan er dan voor zorgen dat ze geplaatst of verspreid worden. Ik wens U allen nog veel plezier bij de KIA activiteiten, en wie weet zien we elkaar in 2007 weer bij een volgende rit in de regio Nijmegen.

Hans & Jozefa

Geplaatst

Foto's van mij volgen nog, maar hier vast de vermiste Rio.

IMG_4374.jpg

Ahhh daar is ie !! Wat klein toch vergeleken bij zijn grote broers ! Leuke foto, bedankt Andr? !

Geplaatst

Voor de liefhebbers,

Selectie van de foto's van 19 maart jl. zijn geplaatst op www.teross.nl.

Mocht iemand nog over een uitgebreidere collectie beschikken, ben ik altijd geinteresseerd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...