Johnny Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Hallo, Ik ben Johnny en na ruim 2 maanden geduld kan ik eind volgende week mijn 4 jaar oude KIA Magentis omruilen voor een KIA Venga 1.6 Xtra met Comfort pakket. De trekhaak moet er oa. nog ondergezet worden zodat ik ook mijn caravan tzt kan meenemen op vakantie. Quote
Venga1 Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Gefeliciteerd met de aankoop Het ziet er gewoon super mooi uit!! (Avatar) Laat direct even je gordels aanpassen Veel plezier ermee Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Hallo Johnny, Gefeliciteerd met de Venga, nog anderhalve week geduld. Ga je voor ons wat foto's maken van je nieuwe auto? Groet van GreyGriffin Quote
brouwer2001 Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 hallo johhny welkom ook namens mij. zal wel even anders rijden ipv de magnetis een stuk hogere zit. veel plezierige en veilige kilometers. ps hoe was de magentis eigenlijk bevallen? en welk type hen je gehad? Quote
Johnny Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 Ik heb een Magentis 2.0 Benzine uitvoering. Hij bevalt prima, de rij-eigenschappen zijn erg goed. We hadden echter wat heimwee naar de hoge instap/zit van de KIA Joice die we voor de Magentis hadden. Na 4 jaar Magentis en de komst van de Venga leek dit een goed moment om over te stappen. Johnny Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 ha een echte kia verslinder. nog even een vraagje wat was je verbruikt gemiddeld met de magentis? ik blijf een een mooie auto vinden. en uitswluiten van wat ik wil rijden doe ik nog niks. zeker nu ik net een picanto voor de vrouw heb gekocht. Quote
Ben Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Ik heb eveneens mijn Kia Magentis 2.0 ingeruild voor een Venga. Helaas nog niet afgeleverd. Ik heb 85 k meee gereden op gas (G3). Het verbruik bij mij ligt op 1 op 7,7 km. Groeten Ben Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 ha ben, wel een goede ervaring gehad met de magentis? hopelijk krijg je je venga snel Quote
Ben Geplaatst 4 Maart, 2010 Geplaatst 4 Maart, 2010 Ja, het is een zeer fijne reiswagen. We rijden nu minder kilometers dus stappen we over op benzine. Daarnaast zijn de kids het huis uit, dus iets kleiner is ook prttiger. Groet Ben Quote
Johnny Geplaatst 4 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2010 Ronald, Het verbruik op de snelweg ligt op ca 1:12. Ik ben een rustige rijder al zeg ik het zelf en rij niet harder dan toegestaan. (meestal ) Voor kortere ritjes ligt het verbruik al snel op de 1:10. Ik heb de auto 4 jaar en inmiddels 50.000 km mee gereden. Johnny Quote
Amelev Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Johnny, laat even op dit forum weten hoe je 1.6 bevalt met het trekken van een caravan. En nog van harte welkom op dit forum. Quote
Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Johnny, laat even op dit forum weten hoe je 1.6 bevalt met het trekken van een caravan.En nog van harte welkom op dit forum. Ben ik ook benieuwd naar. Ook van mij nog een hartelijk welkom op dit forum. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Ik ben ook wel benieuwd naar die Venga 1.6. 1. rijden? 2. geluid motor? 3. verbruik? 4. algehele indruk? 5. 1.6 t.o.v. 1.4? Quote
bigwade Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Ik ben ook wel benieuwd naar die Venga 1.6. Meen je......... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.