Jump to content

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo Kia rijders.

Mijn naam is Hans, en sinds drie weken in bezit van een Kia Picanto in

Mbition uitvoering.

Het is een gebruikte auto van het bouwjaar 2007.

Mijn vorige auto was een Opel Agila uit het jaar 2000, voor de meesten een bedaagde auto voor oude mensen.

Hoewel ik zelf 52 jaar ben voel ik mij nog jong.

Maar in vergelijk met de Agila en de Picanto zijn er grote verschillen, de Picanto rijdt ontegenzeggelijk veel lichter en prettiger dan de Agila.

Het enigste minpuntje van de Picanto vind ik de kofferruimte die is iets te klein.

Maar verder een prima wagen waarmee ik ook hoop er 10 jaar mee rond te rijden.

Hallo Hans,

Welkom op het forum!

Mijn vrouw rijdt ook een Picanto Mbition uit 2007. Een heerlijk rijdende en een compleet uitgevoerde kleine auto. Wat kofferruimte betreft moet ik je gelijk geven. Dat is gewoonweg te smal en de hoogte onder de hoedenplank houdt ook niet over.

Veel rijplezier, met vele veilige km's toegewenst!

Plaats je nog wat foto's van de Pica op het forum?

Guest GreyGriffin

Hallo Hans,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de aanschaf van je Picanto. Ik rijd zelf ook nog niet zo lang in Kia's kleintje, maar de auto bevalt me goed, al kan ik je opmerking over de ruimte in de kofferbak geheel volgen. Ik heb er een speciale tas voor aangeschaft, zo'n langgerekt canvas sport-geval. Met deze 'teckel-tas' kan ik toch een hoop meenemen in de mini-ruimte.

Wil je me verraden welke kleur jouw Pica heeft, of nog mooier, ga je er een paar foto's van op het forum plaatsen?

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Hans,

Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de Benelux. Hier kan je veel kwijt mbt je Picanto.

En net als de rest van de mensen ben ook ik berzot op foto's. Dus laat maar komen!!

Hoi Hans,

Van harte welkom op dit forum en van harte gefeliciteerd met je "nieuwe" Picanto M-Bition.

Veel rijplezier en vele veilige kilometers toegewenst.

Groeten,

Barry