koreanbeauty Geplaatst 13 Februari, 2006 Geplaatst 13 Februari, 2006 Ik heb na ruim een jaar wikken en wegen ook een Sorento gekocht.Eigenlijk heb ik gewacht op info over de nieuwe RAV4 en Grand Vitara.Die hebben echter geen automaat in combinatie met diesel,en dat reservewiel achter op de kofferdeur zag ik ook niet zitten.Het interieur van de new Santa Fe kan mij ook niet bekoren.Europeese merken zie ik ook niet meer zitten.Dus een Sorento EX-Executive,2.5CRDI,zwart, grijs leder,automaat,privacyglas,cruise control,klapspiegels,schuifdak,DIN2 radio-CD-MP3.... Besteld op 3 /1,beloofd tegen 21/1 maar pas kunnen afhalen op4/2 (de papieren waren zoek)(!).Vandaag staan er 900KM op de teller en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop:rijd als een trein op rails(met jawel Hankook's!!) comfort van een Duitse of Japanse sedan en zicht op de weg als bij een bestelwagen.Enig minpuntje is het ietwat gladde stuurwiel,maar dat heeft de Mercedes A klasse van mijn vrouw ook. Nu nog afwachten tot ik met mijn caravan(1325 KG) op weg kan,maar eerst komt er nog een 100% onzichtbare trekhaak onder. Quote
BaBaCC Geplaatst 13 Februari, 2006 Geplaatst 13 Februari, 2006 Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Hopelijk vele veilige en probleemloze kilometers met jullie Sorento. Zoals jij 'm omschrijft, zo is en rijdt tie inderdaad en van dat gladde stuurwiel klopt ook. Er zitten namelijk aan de achetzijde van het stuur niet van die bobbels waar je vingers in passen en waardoor e een stevige grip op het stuur hebt. Als dat het enige minpuntje is, mag je niet mopperen. Toch?! Voor de rest dus veel genieten en zeker als het kampeerseizoen dadelijk weer aanbreekt en je de "sleurhut" er achter kan koppelen. Geniet ervan en veel plezier ermee. Barry Quote
Gast Herman Geplaatst 13 Februari, 2006 Geplaatst 13 Februari, 2006 Veel plezier ermee...Hoop dat ie blijft bevallen. Caravan met een gewicht van slechts 1325 kg mag geen probleem zijn. Quote
Hans Bom Geplaatst 16 Februari, 2006 Geplaatst 16 Februari, 2006 Gefeliciteerd met de aanwinst. Wat betreft de caravan hoef je je geen zorgen te maken. Heb zelf een caravan van 1500kg er achter hangen. De sorento brengt je overal fluitend naar toe. Ook de hoge bergen in Frankrijk. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.