joice Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 Vandaag mn "nieuwe" Joice gehaald, helemaal toppie. Alleen de automatische raambediening doet t soms wel en soms niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat zelf snel kan fixen, anders moet ik weer naar de garage en dat is toch weer 100km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdlanenga Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 wat bedoel je precies met automatische raambediening? Bij mijn Joice moet je de knop voor automatisch omlaag even wat dieper indrukken dan bij handmatig omlaag waarbij die over een bepaald punt heen moet om over te gaan op automatisch. Omhoog gaat niet automatisch, dan moet je de knop vasthouden. Is dat wat je bedoeld? Of is het dieper indrukken voor omlaag dat die het daarbij de ene keer wel en de andere keer het niet doet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joice Posted March 18, 2010 Author Share Posted March 18, 2010 nou is t zo dat t gewoon helemaal niets meer doet, is er een eigen zekering voor de raambediening? en waar kan ik die vinden zo ja? alvast bedankt voor t meedenken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts