peterb28 Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hallo kan iemand mij zeggen wat een Deurvergrendeling met afstandbediening kost van een Kia Joice en of dit moeilijk is zelf in te bouwen .graag hoor ik hier van tips alvast bedankt . Peter B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hallo kan iemand mij zeggen wat een Deurvergrendeling met afstandbediening kost van een Kia Joice en of dit moeilijk is zelf in te bouwen .graag hoor ik hier van tips alvast bedankt . Peter B Hangt er vanaf wat je nu hebt? Hoe gaat het nu? Centrale deurvergrendeling met je sleutel of alles apart? In het geval van centrale deurvergrendeling zal een goed setje niet te duur moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brouwer2001 Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 ha peterb28, het ligt er aan wat er nu al in zit. als je helemaal niks hebt dus geen cv met de sleutel of wel cv maar die alleen vanaf de bestuurderszijde werkt. dan zal je nog stelmotoren moeten plaatsen in de bijrijders zijde of in alle zijde. dan koop je en setje met de stelmotoren erbij. heb je wel een cv die op beide deuren werkt (dus met de sleutel open en dicht alle deuren vanaf beide zijde) dan kan je een setje kopen zonder extra motoren. http://mbcarpartsdoctor.123forum.nl op dit forum kan heel veel te weten komen lees maar eens wat door zei verkopen ook goed spul. als je een beetje handig ben is het goed te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterb28 Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Hoi alle maal bedankt voor jullie tip ik heb cv L+R ik zal kijken wat ik doe alvast bedankt Gr Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts