Tippmann85 Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Goede avond Kia leden:), Ik ben Kiran. Sinds januari 2010 ben ik trotse eigenaar van een Kia Picanto Q model 2010. Voorheen alleen openbaar vervoer mezelf verplaatst:-D Een pittige en sportief auto! En niet te vergeten super zuinig!! Quote
BaBaCC Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Hoi Kiran, Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je nieuwe Q. Na alleen openbaar vervoer, is dit een weelde! Geniet er van, veel plezier en veilige kilometers toegewenst. Barry Quote
Franske Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Welkom vanuit Eindhoven! Mijn vriendin heeft ook een nieuwe Picanto Q uit januari en het is idd een erg lekker autotje! Heel veel veilige kilometers toegewenst. Grt. Franske Ps: hier een foto van de onze, die zwarte was de vorige Pica. Op de foto trouwens nog met winterbandjes maar sinds afgelopen maandag liggen de 15 inch l.m. velgen er op! Quote
snackey Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Kiran, Heel veel plezier met je Picanto. Quote
Roderik Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Gedurfd direct als eerste auto een nieuwe picanto te kopen. Groot gelijk heb je een mooie wagen voor een redelijke prijs, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst. Ik vind het een sportief wagentje waar je zeker mee voor kan komen rijden. Overigens ben ik afgelopen week eens aan het rekenen geslagen. Veel mensen beweren dat het (vaak) niet uit kan een nieuwe auto te kopen. Naar mijn berekeningen en de calculator van de ANWB op de site van Autotrack ben ik er vanaf overtuigt dat je vaak net zo goed een nieuwe picanto kan kopen dan eentje van +/- 4 Quote
Ton K Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Hallo Kiran , van harte welkom vanuit de jeneverstad, en veel rijplezier met je nieuwe Pica, en van die ov chip gedoe ben je ook mooi af. Gr. Ton Quote
Smart Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Welkom op het forum Kiran! Een mooie en compleet uitgeruste Picanto heb je daar gekocht. Veel plezierige Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Hallo Kiran, Welkom op de clubsite van Kia! De Pica is inderdaad een pittig wagentje, waarmee ik je veel plezierige en veilige kilometers toewens. Alleen bij de zuinigheid zijn wel wat vraagtekens te plaatsen, maar daarover zijn al kilometers tekst geproduceerd op dit forum, dus dat punt laat ik verder maar rusten. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.