Frank Sijbrands Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 Dankzij de inspanningen van Julian en de totstandkoming van het forum, kunnen we nu echt zeggen dat de website van Kia Club Nederland klaar is. Vanuit Westwoud wens ik dan ook iedereen h??l veel plezier toe tijdens het bezoek aan onze website. Mocht u nog suggesties hebben voor de website, dan hoor ik dit uiteraard graag. Webmaster Frank Sijbrands Quote
AJ Mol Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 Ja Frank, nu is alles compleet. Een schitterende website gemaakt door Frank Sijbrands en het forum door Julian Groenendijk. Ik dank beide heren voor hun inzet en wens de bezoekers en gebruikers veel lees plezier. Quote
AZ Posted August 15, 2004 Posted August 15, 2004 Gefeliciteerd met de volledige opzet, het ziet er puik uit. AZ 1 Quote
Shemerc Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Hoi Frank, Good job Frank!! And Julian too!! The both of you are brilliant!! Secretaris Kia Club Nederland Sheil@ Quote
Recommended Posts