KIAsportage2005 Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Hey, ik ben arjen 22 jaar uit Limburg (NL) wij (mn vriendin, dr ouders en ik) rijden met zn allen in een KIA Sportage TLX CRDi 2.0l diesel 4traps automaat uit 2005 hij heeft nu 150000 km gelopen en er komen steeds meer kleine probleempjes opduiken nu ben ik zelf werktuigbouwkundige dus redelijk technisch dus hoop ik hier wat dingetjes te leren en uit te vinden zodat we die kunnen repareren sommige dingen waren simpel zoals dat de automaat niet meer schakelde dat was een simpel relais wat los zat maar nu heb ik nog 2 problemen waar ik niet uitkom ten eerste de centrale deurvergrendeling werkt niet de zekering brandt steeds door en te tweede het slot van de achterklep daar werkt de handgreep niet van, hier hoop ik dat er mensen rondlopen die mij kunnen helpen en met mijn kennis hoop ik ook anderen te kunnen helpen greetz Arjen Quote
Alex VB Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Hoi Arjen, Van harte welkom op het altijd gezellige en druk bezochte KIA forum.. Hopelijk krijg je hier je antwoorden op je vragen? Mocht het niet lukken kan je altijd naar 16_v eem bericht sturen. Hij is 1 van de betere monteurs hier. En anders een PB richting Peterrrrrr. Hij is dan wel "maar" een verkoper maar kan je vragen wel doorgeven aan zijn monteurs. Quote
Recommended Posts