Henk.W Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Wij hebben in twijfel gestaan om de Cee'd in te ruilen voor een Venga automaat, maar hebben toch besloten voor een ander merk na veel wikken en wegen hebben wij de Cee'd ingeruilt voor een Honda Insight Hybride Elegance, ook omdat de prijs elkaar bijna niets doen en aan de Honda toch veel meer voordelen zat. Ik blijf dit forum toch volgen en wij hebben toch wel met plezier in de Kia gereden. Vr.gr. Henk.W Quote
Guest GreyGriffin Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Hallo Henk, Wat doe je me nu aan op de vroege morgen, zomaar ineens de mededeling dat je naar een ander merk bent overgestapt... Maar even serieus, de Honda Insight is natuurlijk een mooie wagen. Ik wens je er veel plezierige kilometers in toe en ik hoop je af en toe toch nog op het Kia-clubforum aan te treffen. Groet van GreyGriffin Quote
Smart Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Nou, ik vind het geen slechte keus hoor, zoals GG ook al beaamde. Je moet doen wat jouw het meest bevalt en daarbij zijn persoonlijke zaken belangrijker dan het automerk. Heel veel plezier met de Honda Insight Hybride, vele malen mooier dan de Toyota Prius. Quote
Recommended Posts