Jump to content

Nieuw

Recommended Posts

Hallo,

Welkom op het forum heer/mevrouw van Oosterum uit Zevenaar.

Dat is vlakbij de stad waar ik zelf woonachtig ben: Doetinchem.

Blijkbaar moet je niet te lang wachten met te beslissen, dus deze zondag gebruiken voor een goed overleg;-)

Suc6 met de eventuele aankoop!

Hallo,

Ook van mij een hartelijk welkom. Keuzes zijn altijd moeilijk. Maar, ik zou niet alleen kijken naar het caravantrekken, maar ook naar het andere comfort. Vind je het prettig om lekker te kunnen doortrekken als het nodig is etc..

En luister naar Peterrrrrrr met beslissen, hij is onze huisverkoper en weet wat hij vertelt.

Ik denk dat het niet alleen de trekkracht verschilt, maar tevens het uitrustingsniveau tussen de beide typen. Los van de 1.4 en 1.6.

Hierdoor is het m.i. een beetje appelen met peren vergelijken.

Keuzes maken is altijd moeilijk. Begin daarom met het financi

Guest GreyGriffin

Hallo Oosterum,

Welkom op de clubsite van Kia. Dit is de juiste plek om je wat ondersteuning te verschaffen bij het maken van je keuze. Hou ons op de hoogte!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Beste Oosterum,

Welkom op dit forum. Heb zelf een 1.6 sw x-ecutive in bestelling. Heb ook in een 1.4 gereden maar dat viel mij tegen. Tuurlijk leuk alle extra accessoires maar een beetje power vind ik wel belangrijk. de x-ecutive is zeer compleet. Alleen het lichtmetaal en een ingebouwde navigatie ontbreken. Die velgen kun je elders wel kopen en die zijn dan wellicht ook nog goedkoper. Zelf heb ik een losse navigatie die me prima bevalt dus voor mij was de keuze niet zo moeilijk. Veel wijsheid met je keuze. Laat even weten wat het is geworden en natuurlijk foto's, dat willen we hier zien.