Remko .me Posted March 21, 2010 Posted March 21, 2010 Iemand enig idee hoe CURVE werkt? Ik hoor totaal geen verschil met de radio tijdens het rijden, kan van OFF naar 1 t/m 5 Quote
Venga OK Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Iemand enig idee hoe CURVE werkt? Ik hoor totaal geen verschil met de radio tijdens het rijden, kan van OFF naar 1 t/m 5 Hoi Chrones, Bedoel je het toenemen van het volume van de radio tijdens rijden afh. van de snelheid? Bij mij heet dit SDRV of zo. Ik heb dit op de hoogste stand staan en dan merk ik een klein beetje dat het volume toeneemt als je harder rijdt. Valt eigenlijk niet op. Pas als je ineens flink af moet remmen, valt op dat het volume (iets) afneemt. Peter Quote
Venga1 Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Ik heb dit op de hoogste stand staan en dan merk ik een klein beetje dat het volume toeneemt als je harder rijdt.Valt eigenlijk niet op. Pas als je ineens flink af moet remmen, valt op dat het volume (iets) afneemt. Peter Volgens mij is het juist ook de bedoeling dat het niet opvalt. Meer geluid van de auto, het geluid van de radio gaat harder. Minder geluid van de auto,het geluid van de radio gaat zachter Als dit wel opvalt zou het als storend ervaren kunnen worden Quote
Remko .me Posted March 22, 2010 Author Posted March 22, 2010 Ah oke, ik wilde het testen en overdreven instellen maar die pret gaat dus niet op.. Dank voor de reacties Quote
Dave(nga) Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Iemand enig idee hoe CURVE werkt? Ik hoor totaal geen verschil met de radio tijdens het rijden, kan van OFF naar 1 t/m 5 Weten je "kennissen" dat misschien niet?? Quote
Remko .me Posted March 26, 2010 Author Posted March 26, 2010 Weten je "kennissen" dat misschien niet?? Nog niet gevraagd! Quote
Recommended Posts