Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nu heeft onze Pica weinig geheimen voor mij, maar ik heb er toch een waar ik echt niet uitkom.

Ik wil mij spiegelkappen open hebben om ook hieraan wat te gaan veranderen :wink:

Wie kan mij uitleggen hoe ik de buitenspiegelkappen open krijg zonder de boel te beschadigen.

En wat dat nieuwe project gaat worden......................

Alvast bedankt

Philip

Posted

Hoi Philip,

Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Dus aan mij heb je niets!

Wat dat project betreft.......volgens mij heb je zeker die spiegelverlichting binnen en wil deze als de brandweer gaan monteren? Heb ik gelijk???

Hopelijk dat je er snel uitkomt om die kappen zonder bruut geweld te openen.

Veel succes en ik zie de aanpassing middels een foto wel weer op het forum verschijnen.

Groeten,

Barry

Posted

Bijna goed Barry,

alleen de blauwe kleur die ik eerst in gedachte had gaat het toch niet worden.

Want dan komt de strip OP de spiegel te liggen en dat zou afbreuk doen op de rest, dus wordt het totaal iets anders.

Nu wat leuke andere dingetjes gevonden, maar daar moet wel de spiegel compleet van uit elkaar.

Dus dat gaat leuk worden.................................hoop ik :D

Philip

Posted

Jij weet jezelf ook wel bezig te houden, h? Philip. En dat allemaal in het kader van de "bezigheidstherapie"!?

Nee hoor, ik vind het geweldig en leuk om te lezen en te zien hoe jij met de Pica bezig bent, 'm steeds verder verfraait en om vervolgens het aparte en mooie resultaat te zien.

Op deze manier onderscheid je je van de massa. Toch?

Ik zou willen dat ik zo handig als jij was, dan kon ik ook e.e.a. zelf doen, maar helaas t.a.v. techniek en crea bea schiet ik behoorlijk te kort en is dat niet aan mij besteed.

Daarom vind ik het juist allemaal zo prachtig wat jij aan de Pica sleutelt.

Ik wens je heel veel succes toe bij de d?montage en de montage en ik kijk al weer uit naar de foto's om het eindresultaat te zien.

Groeten,

Barry