Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

KADO van KIA wegens positie in top 10 autoverkopen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Altijd weer baas boven baas..... Bloembollen, koepeltent, voetbal....

Jullie kunnen wel gezamenlijk op een camping gaan staan :lol:

Even het KIA-gehalte op de parkeerplaats verhogen.

Geplaatst

Echt wel jaloers !! Ik wil ook gratis dingen !! Ben je nou Nederlander of nie ??? Trouwens een koepeltent zou niet echt onhandig zijn met dit weer ik heb me nog maar niet onder de motorkap gewaagd brrrrr. Ik wacht wel tot manlief thuis is gnagna mag die het doen ;)

Geplaatst

Effe off-topic.

Wat wij allemaal al van onze dealer hebben gekregen:

Barbeque

Koektrommel met Kia logo

Kia vlag

Voetbal met Kia logo

Kia koepeltent

tig ballonnen met Kia logo............en dealernaam

Pepermuntdoosje met Kia logo, en uiteraard ook pepermuntjes

En...............als we een rit vanuit Breda gaan doen, alle medewerking voor de ontvangst van de deelnemers.

Philip

We gaan weer on-topic

Geplaatst

Ha ha @ Philip...

Het enige wat ik tot nog toe van de dealer gekregen heb is de rekening.

O ja, en het SMS'je met de gevens voor de verzekering.

Zal hem jou berichtje wel eens onder zijn neus houden. :lol:

Ik hoop dat ik goede service nog aan het lijstje toe mag voegen, vind ik stiekem erg belangrijk.

Geplaatst

Breng ik voor jou speciaal wat ballonnen mee :D:D:D:lol::lol::twisted::twisted:

Wij hebben ook een service met de hoofdletter S.

Want als er iets is kunnen we altijd terecht.

Ook als we een speciaal stukje gereedschap nodig hebben mogen we dit gratis lenen.

Als we iets willen weten over de auto, lopen we de werkplaats of showroom binnen en we krijgen alle info die we nodig hebben.

Dus bij onze dealer is het wel goed geregeld, helaas is dit niet bij elke dealer zo.

Philip

Geplaatst

Oh in dat geval heb ik ook wat gehad, de rekening inderdaad. En een hoop ergernis gratis en voor niets ;)

Maar ach de auto maakt het meer dan goed. Al ga ik wel even contact zoeken met de dealer in Amsterdam of ik daar de auto in onderhoud kan geven. Geen idee hoe dat werkt bij de een kopen en de ander in onderhoud iemand ervaring mee?

Geplaatst

In verband met de garantie moet hij elke 15000 km onderhouden worden door een KIA dealer, welke maakt niet uit.

Ik heb hem gekocht in Amsterdam, ga er ook heen voor onderhoud, maar voor een garantiegeval (binnenkant achterportier was niet gespoten) ben ik hier in Almere geweest.

Nu KIA Almere overgegaan was naar Flevo motors dacht ik hier ook mijn onderhoud te laten doen (vorige KIA dealer was niet best !!), met mijn vorige auto nooit klachten gehad over de door hun verrichtte taken.

Gezien jouw verhaal en wat dingen die ik zelf alweer meegemaakt heb bij telefonische vragen ben ik van mening dat ik beter een dag vrij kan nemen en naar Amsterdam rijden dan hier in Almere te gaan.

In Lelystad zit er ook nog een, maar die behoort tot dezelfde groep en weet niet of dat in Service nog scheelt. Wel makkelijk in verband met mijn werk :wink:

Dave

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik kom iets tegen over een kadobon ter waarde van 200Euro?

Dit vanwege de goede prestaties van KIA :lol:

Navraag leverde bij de dealer nites op.

Hij had alleen wat bloembollen voor mij :!::!::!:

Navraag bi KIA Nederland leverde ook niets op:welk kado.

Dus beste mensen: HOE ZIT DIT NU :?:

Wat is waar en wat is niet waar.

Ludo

Geplaatst

Sorry Ludo,

Maar het was een grap van mij !!!!

Toen jij er nog niet was vond ik het best stil op dit forum.

Ik heb toen de brief van Kia wat aangedikt, met het gevolg dat er op ??n dag een stuk of 10 keer werd gereageerd,

echt nederlanders, als er wat gratis te krijgen valt....

Ik hoop niet dat je het kado al uitgegeven had............

groet van Hans

Geplaatst
Sorry Ludo,

Maar het was een grap van mij !!!!

Toen jij er nog niet was vond ik het best stil op dit forum.

Ik heb toen de brief van Kia wat aangedikt, met het gevolg dat er op ??n dag een stuk of 10 keer werd gereageerd,

echt nederlanders, als er wat gratis te krijgen valt....

Ik hoop niet dat je het kado al uitgegeven had............

groet van Hans

Lekker hoor Hans :wink:

Ken je de uitdrukking: "Hoe vertel ik dit mijn echtgenote" :shock:

Ludo

Geplaatst

Hoezo Ludo, heb je haar dan op voorhand koeien met gouden horens beloofd???

Als dat zo is, jaaaaaa.......dan moet je het e.e.a. rechtzetten. Succes en sterkte daarbij.

Overigens, je had het kunnen klezen op het forum dat het een grap van Hans was.

Groeten,

Barry

Geplaatst
Hoezo Ludo, heb je haar dan op voorhand koeien met gouden horens beloofd???

Als dat zo is, jaaaaaa.......dan moet je het e.e.a. rechtzetten. Succes en sterkte daarbij.

Overigens, je had het kunnen klezen op het forum dat het een grap van Hans was.

Groeten,

Barry

Ik maak ook wel eens grapjes.

Ludo

Geplaatst

Nee dan is het goed.

Soms moeten we ook wel een iets luchtigs en met humor kwijt kunnen op het forum.

Barry

Geplaatst

Heb ik nog wel het een en ander.

Volgend jaar wil Kia op nummer 7 staan. Wat zullen we dan wel niet krijgen.

Volgens mij moeten we nu vast denken wat ze dan gaan geven. Maakt het voor hun een stuk makkelijker. Hoeven we ook niet zo te discuseren.

Of zullen we een prijsvraag hiervoor uitschrijven.

Geplaatst

Ik zal het ze vast makkelijk maken. Wat te denken van het volgende:

Voor alle KIA-rijders een 14-daagse all-inclusive reis naar Korea met daarbij een rondleiding door de KIA-fabriek(en) en aldaar ter waarde van ? 700,00 accessoires uitzoeken.

Is dat wat??

Groeten,

Barry

Geplaatst

14 dagen niet wat kort voor Korea? Laten we dan 3 weken doen en de accessoires laten zitten. Doen we daar wat extra excursies voor in de plaats. :idea::D

Geplaatst

Kan ik me helemaal in vinden en we gaan dus voor de 3 weken!

Barry

Geplaatst
Het zit zo.

Kia staat in de top 10 van verkopen over 2005.

Ieder die een auto afgeleverd hebben gekregen in 2005 hebben daaraan bijgedragen.

Alleen die mensen hebben een brief gekregen en krijgen een presentje.

Ik dus niet, Hellen niet...etc

:lol:

Toen ik dit las kwam er een gedachte bij mij op, maar vroeg me af of iemand anders dit zou melden. Tot op heden nog niet, dus dan bij deze zelf maar:

Ik zou toch zweren dat alle KIA-rijders die al langer KIA rijden met hun positieve verhalen mensen hebben overgehaald een KIA te kopen en dat die voor die top 10 notering hebben gezorgd.

Snap dus eigenlijk niet waarom niet alle KIA-rijders dit aangeboden krijgen en waarom ze niet vermelden waar het om gaat.

Persoonlijk zou ik namelijk niet echt blij zijn als ik eerst naar me dealer moest rijden en dan een stel bloembollen krijg, die gelijk weer teruggegeven worden (absoluut geen groene vingers en niet voor niets een betegelde (speel)tuin ).

Dave

Geplaatst

In Duitsland stond Kia dit jaar al op de 7e plaats.

En dat voor een land waar vele eigen merken voorradig zijn.

Maar voor de Kia rijders in Duitsland waren er ook geen verrassingen of kadootjes ter beschikking gesteld vanwege dit heugelijke feit.

Komen we er in Nederland nog goed vanaf met onze bloembollen.

Maar die tip om 3 weken naar Korea te mogen, dat lijkt me wel wat :wink:

Philip

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ik heb een oranje wintermuts gekregen bij Kia Zoetermeer :cool: Toch wat anders dan tulpenbollen :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...