Ruud54 Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ik heb in het boekje e.e.a. gelezen over blue tooth. In mijn zaken auto was het instellen van mijn telefoon erg makkelijk. Bij de Venga lijkt het allemaal wat ingewikkelder. Je moet nummers intoetsen? Kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik de de telefoon van mij en mijn vriendin activeer op de Venga, en tevens de telefoonnummers overzet. Verzachtende omstandigheid is dat ik niet zo handig ben met dit soort dingen Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ik heb in het boekje e.e.a. gelezen over blue tooth. In mijn zaken auto was het instellen van mijn telefoon erg makkelijk. Bij de Venga lijkt het allemaal wat ingewikkelder. Je moet nummers intoetsen?Kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik de de telefoon van mij en mijn vriendin activeer op de Venga, en tevens de telefoonnummers overzet. Verzachtende omstandigheid is dat ik niet zo handig ben met dit soort dingen Heb je een nav systeem erin van Kia of heb je de Comfort Pack? Quote
Peterrrrr Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Rij even naar je dealer, die hebben dat zo ingesteld voor je ! Quote
Remko .me Geplaatst 27 Maart, 2010 Geplaatst 27 Maart, 2010 Telefoonnummers overzetten kan niet hoor. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.