Ruud54 Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ik heb in het boekje e.e.a. gelezen over blue tooth. In mijn zaken auto was het instellen van mijn telefoon erg makkelijk. Bij de Venga lijkt het allemaal wat ingewikkelder. Je moet nummers intoetsen? Kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik de de telefoon van mij en mijn vriendin activeer op de Venga, en tevens de telefoonnummers overzet. Verzachtende omstandigheid is dat ik niet zo handig ben met dit soort dingen Quote
Remko .me Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Ik heb in het boekje e.e.a. gelezen over blue tooth. In mijn zaken auto was het instellen van mijn telefoon erg makkelijk. Bij de Venga lijkt het allemaal wat ingewikkelder. Je moet nummers intoetsen?Kan iemand mij op een simpele manier uitleggen hoe ik de de telefoon van mij en mijn vriendin activeer op de Venga, en tevens de telefoonnummers overzet. Verzachtende omstandigheid is dat ik niet zo handig ben met dit soort dingen Heb je een nav systeem erin van Kia of heb je de Comfort Pack? Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Rij even naar je dealer, die hebben dat zo ingesteld voor je ! Quote
Remko .me Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Telefoonnummers overzetten kan niet hoor. Quote
Recommended Posts