Marillion Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Hoi, Ik ben Marc , 43 jaar ,getrouwd met Ingrid en 3 kids, Kayleigh, Chelsey en jesse. Ben na Seat, Renault, Toyota en Opel Saaifira terecht gekomen bij Kia. waarom Kia: Mooie auto en prijs/kwaliteit verhouding goed. Heb vorige week diverse dealers benaderd om mijn opel in te kunnen ruilen op een nieuwe Cee'd SW en ben uiteindelijk geslaagd bij de firma Braat te Sprang-capelle . Heb gekozen voor de business uitvoering, omdat hier precies datgene opzit wat ik belangrijk vind. Climat Control, Cruise Control en privacy Glass. De kleur is phoenix silver. Het Nav systeem zit er al standaard op. ik ben een groot muziek liefhebber en dan met name Marillion, Ja die band met dat hitje Kayleigh in de jaren 80. Nu ik toch hier aan het typen ben , maak ik natuurlijk gebruik om marillion onder ogen te brengen. Het is voor veel mensen een band die zeer betrokken is bij de fans. Heden ten dagen komen ze nog regelmatig in Nederland met concerten en zijn op dit moment weer bezig met een nieuw album. Volgend jaar 2011, houden ze weer een Marillion Weekend in Port Zeelande, 3 dagen concerten, evenementen etc. Voor verder informatie ga naar www.marillion.nl. Nu genoeg geluld over marillion. Als het goed is krijgen we volgende week onze Kia.........spannend hoor. Grtz Marc a better way of life@marillion.com Quote
Venga1 Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Hallo Mark Welkom op het forum Ik zie dat je een echte Marillion fan bent. Je hebt zelf je kinderen ernaar vernoemd!! Zeer zeker een goede band, ik mag er graag naar luisteren Quote
Alex VB Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Hallo Marc, Van harte welkom op het gezelligste en meest vrolijke KIAclub forum van het westelijke halfrond. Geweldig om weer een cee'd SW bestuurder in ons midden te hebben met een goede muzieksmaak. Zelf ben ik een liefhebber van het iets hardere werk van die en deze periode, maar Marillion is ook een groep waar ik graag naar luister. Wil je af en toe ons verblijden met enkele verhalen over je cee'd sw? Ervaringsberichten zijn erg geliefd hier op het forum naast de foto's die hier gegeten worden als pannekoeken Quote
snackey Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf. Dat is wel een hele snelle levertijd zeg. Ben benieuwd naar je ervaringen. Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hey Marc... ik kan me nog een Zafira herinneren met Marillion stickers... Hou er ff rekening mee dat Braat niet eens kia (sub)dealer is !? Quote
Rcee'd SW Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hoi Marc, Gefeliciteerd met je nieuwe Cee'd SW! Ik heb zelf ook een SW (Se7en) Business gekocht in Phoenix Silver, maandag ga ik 'm ophalen. Snelle levering trouwens als je hem volgende week al geleverd krijg. Staat 'ie op voorraad bij de dealer? Quote
Guest GreyGriffin Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hallo Marc, Welkom op de clubsite van Kia, gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd SW en dank je voor je voorlichting over Marillion. Ik zal maar gewoon opbiechten dat ik tenauwernood van deze band had gehoord. Nooit te oud om wat te leren.... Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Marillion Posted March 27, 2010 Author Posted March 27, 2010 Hoi, Jij bent toevallig niet die sympathieke Peter die ons geholpen heeft in Breda:-P en ons van de week nog gebeld heeft... Hoor het graag, want ik was zeer tevreden over de benadering naar ons toe... Marc Quote
Marillion Posted March 27, 2010 Author Posted March 27, 2010 Hoi, Net telefoontje gehad dat ik mijn Kia volgende week kan komen ophalen. Spannend hoor. Marc Quote
Smart Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hoi,Jij bent toevallig niet die sympathieke Peter die ons geholpen heeft in Breda:-P en ons van de week nog gebeld heeft... Hoor het graag, want ik was zeer tevreden over de benadering naar ons toe... Marc H Quote
Venga1 Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hoi,Jij bent toevallig niet die sympathieke Peter die ons geholpen heeft in Breda:-P en ons van de week nog gebeld heeft... Hoor het graag, want ik was zeer tevreden over de benadering naar ons toe... Marc Wat heeft je doen besluiten om het dan niet in Breda te halen, maar bij een dealer die geen (sub)Kia dealer is? Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Marc kwam met het eerlijke verhaal binnen dat hij de beste prijs voor zijn Zafira wou hebben. De pest is dat je op de Cee'd Se7en Business geen marge hebt dus je moet het van je handelaren hebben. Het bod wat ik heb gedaan was niet eens zo slecht, maar het scheelde toch al snel € 1700,- bij Braat ! Hoe ze dat gedaan hebben snap ik Quote
Peterrrrr Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 @ Marc: zoals je begrepen hebt, ben ik het idd ! Quote
Recommended Posts