Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het instellen van nieuwe KONI schokdempers.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik heb een vraag over het instelen van de koni schokdempers, in welke stand moeten ze in gesteld worden ?? zacht / middel / hard ??

Alvast mijn hartelijke dank.

Groetjes van Guome du Laculotte.

gdulaculotte@msn.com

http://www.guome.com

Die van mij staan op advies van Koni op 'middel'. Maar ik zit er aan te denken om ze op 'sportief' (= dus hard...) te zetten. Schijnt vooral bij de voorvering nogal een omvangrijke ingreep te zijn!

• 4 weken later...
Geplaatst

Voor alle duidelijkheid de Heavytracks van Koni zijn geen schokdempers welke 3 standen kennen en simpelweg daarop ingesteld kunnen worden.

Het zijn eigenlijk NORMALE Koni schokdempers welke dus nagesteld kunnen worden.

Je mag er van uit gaan dat Koni's levenslang meegaan en daarom deze nastelinrichting.

Je kunt echter al wel gebruik maken van deze afstelling door ze simpelweg nu al na te stellen voordat je ze monteert.

Je kan de dempers (geloof ik) maximaal 5 slagen geven.

Ik zit er aan te denken om ze 3 slagen vooraf te geven, (ik moet ze namelijk ook nog monteren) en kan ze daarna altijd NOG verder nastellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...