Jump to content

schakelen van 1 naar 2 gaat met een kraak

Recommended Posts

Posted

Ben nu 1.5 maand in het bezit van venga-x tra met een km stand van 2500 km er op.

Het valt mij op dat het schakelen van de eerste versnelling naar de 2e met een lichte kraak gaat,als ik het heel langzaam doet gaat het goed.

Mijn vraag op het forum is of er meer venga rijders hier ook last van hebben zo ja dan ga ik naar mijn dealer toe om dit voor te leggen.

Posted
Ben nu 1.5 maand in het bezit van venga-x tra met een km stand van 2500 km er op.

Het valt mij op dat het schakelen van de eerste versnelling naar de 2e met een lichte kraak gaat,als ik het heel langzaam doet gaat het goed.

Mijn vraag op het forum is of er meer venga rijders hier ook last van hebben zo ja dan ga ik naar mijn dealer toe om dit voor te leggen.

Ik krijg het wel af en toe niet makkelijk in z'n een.

Maar nadat ik de koppeling los heb gelaten, en weer opnieuw ingetrapt heb gaat het wel goed.

Ik zou als ik jou was wel even een vraag stellen.

Kan het te maken hebben dat het nog moet "inschakelen"

Posted

Ja ik denk toch dat ik maar moet wachten zodat de venga wat meer km gereden heb denk bij zo 5000/8000 km misschien is het probleem dan op gelost door dat de versnellingsbak wat beter op elkaar is ingelopen.

Posted

Ik heb er nu 9000 km op zitten en heb nog steeds last van soms wat hakerig schakelen.... Het gaat niet zo soepel als ik zou willen.

Ga er volgende week met de dealer over praten als mn winterbanden eraf gaan

Posted

De fiat punto waar mijn ma en zus inrijden hebben heeft het zelfde, alleen ergeren we ons er niet meer aan, omdat we eraan gewent zijn dus heb geen idee hoe het kan komen.