Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Kia rijders,

Mijn naam is joop ben 64 en vutter sinds 2007.In 2006 kochten we voor mijn vrouw een Kia Rio LXE,toen ik in 2007 stopte met werken hebben we de Renault Megane 1,9 Dci Sedan Dyn.Comf. weggedaan en zijn met de Kia blijven rijden.Reden hiervoor was dat onze hobby zeezeilen is,we maanden per jaar onder zeil zijn en dus heel weinig kilometers maken.Bovendien vonden we de Rio een hele fijne auto voor zijn geld !

Sinds 26-03-2010 rijden we in onze nieuwe Cee`d seven.Alles werkt perfect,de navigatie is van recente datum nov.2009.

Vind de Kia site erg leuk en verzorgd uitzien onze complimeten

Met vriendelijke groet Joop.D

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Joop,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de aanschaf van je Cee'd. Ik wens jullie er vele plezierige en veilige kilometers in toe, al heb ik begrepen dat jullie geen echte 'kilometervreters' zijn. Denk er om dat je achter het stuur niet 'onder zeil' gaat!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Welkom en gefeliciteerd met de Ceed. Welke uitvoering heb je en welke kleur??. Foto's en regelmatig delen van ervaringen zijn op dit forum van harte welkom.

Over 1 week schaar ik mij ook tot de (Pro)Ceed rijders.

Posted

Hallo Snackey

We hebben de 1.4 CVVTi.Zelfde kleur als onze Rio.Omdat we dit een hele mooie kleur vinden voor dit model ,en omdat het nu niet zo opvalt dat we een nieuwe auto hebben !

Groetjes Joop.D

Posted

Hallo Joop,

Van harte welkom op het forum van de Kiaclub. Je zult hier veel info vinden mbt de cee'd, navigatie en andere interessante producten..

Zoals Snackey al aangeeft zijnwe hier verzot op foto's en vooral ervaringsverhalen van tijd tot tijd. Als je deze met ons wilt delen zo af en toe zou ons zeer verblijden.