Remko .me Posted April 1, 2010 Posted April 1, 2010 Maar niet die wij kennen via Kia.nl accessoires.. Wie o wie weet welke dit zijn? Of zijn ze net wat anders gemonteerd..? (zie bijlage) Ik vind het best wel ok Quote
Smart Posted April 1, 2010 Posted April 1, 2010 Het zijn gewoon de orignele NL stootstrips gemonteerd in de uitsparingen van de zijkant. Quote
antonief Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Het zijn gewoon de orignele NL stootstrips gemonteerd in de uitsparingen van de zijkant. Als ik het zo zie originele strips in lijn net boven de uitsparingen. Quote
ger.w. Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Maar niet die wij kennen via Kia.nl accessoires..Wie o wie weet welke dit zijn? Of zijn ze net wat anders gemonteerd..? (zie bijlage) Ik vind het best wel ok Quote
Remko .me Posted April 2, 2010 Author Posted April 2, 2010 ik vind dit mooier lijken dan die op de kia.nl website.. wat jullie? Quote
Venga OK Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Op deze hoogte zijn de strips weinig effectief tegen stootschade vrees ik. Ze zitten nu lager op de auto dan de gemiddelde autodeur je auto zal raken... Dus meer sierstrip dan stootstrip. En zo sierlijk vind ik ze niet om eerlijk te zijn. Quote
ger.w. Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 ik vind dit mooier lijken dan die op de kia.nl website..wat jullie? Venga heeft gelijk. Het gaat niet in de eerste plaats om "hoe het smoelt" Het moet effectief zijn tegen al die klojo's die de portieren maar open gooien op het parkeerterrein (dus op de plek van de deur die idd het eerst geraakt wordt) Quote
Remko .me Posted April 2, 2010 Author Posted April 2, 2010 ik denk dat ik deze accessoires gaat skippen... Quote
John Cassels Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Stootstrippen van de Sportage zit wel perfect. Quote
snackey Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Heeft iemand ervaring met stootstrips op de Pro_Ceed???? Quote
Recommended Posts