antonief Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Het viel me op dat het controlelampje van de voorpassagiersairbag na een aantal seconden uit gaat en weer aan met een tijdsduur van 60 seconden. Volgens het boekje zou dit gebeuren als je de aan/uit schakelaar op AAN zet. Maar hij blijft bij mij elke keer nadat ik het contact aanzet na 4 seconden uitgaan en weer aan voor 60 seconden. Vroeg me af of jullie dat ook hebben. Quote
Remko .me Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 (edited) Het viel me op dat het controlelampje van de voorpassagiersairbagna een aantal seconden uit gaat en weer aan met een tijdsduur van 60 seconden. Volgens het boekje zou dit gebeuren als je de aan/uit schakelaar op AAN zet. Maar hij blijft bij mij elke keer nadat ik het contact aanzet na 4 seconden uitgaan en weer aan voor 60 seconden. Vroeg me af of jullie dat ook hebben. Heb ik niet, nooit echt goed op gelet en zal het is gaan doen en je dan laten weten. Maar het is mij nog niet opgevallen dus ik denk dat het niet echt klopt. Wat ik wel weet is dat als er iemand op de passagiersstoel zit en de gordel niet dicht is deze gaat piepen, erg grappig. Edited April 5, 2010 by Chrones Quote
Recommended Posts