Woeper Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Ik zal me officieel voorstellen, mijn naam is Andres (gebruikersnaam: woeper) en ik woon samen met mijn vrouw (geen Sandra) en 2 kinderen in Zeeland. Wij hebben een ruim week geleden een Kia Venga X-tra met comfort pakket besteld in de kleur champagne zilver metallic. Wij rijden nu in een Hyundai I20, maar aangezien de reuma van mijn vrouw verder toenam hebben wij na enige wikken en wegen weer gekozen voor Kia. Voordat we met de Hyundai I20 reden hadden we een Kia Cee'd SW. Wij hadden ook nog gekeken o.a. naar een Honda Jazz, Opel Meriva, Nissan Note en de Kia Venga (de winnaar). De inruilprijs en de bekendheid (bij ons) en wat wij belangrijk vonden, was onze keus dan ook snel bepaald. Quote
Labwerf Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de Venga. Weet je al wanneer deze geleverd gaat worden? Zelf heb ik ook een Venga besteld met de zelfde kleur en deze komt eind April met een totale levertijd van 10 weken. Groeten, Cock Quote
Woeper Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Volgens onze dealer, zou het tussen de 6 t/m 10 weken kunnen duren, maar hij zij er wel bij dat het ook eerder zou kunnen zijn. Voor ons zou het dan op z'n vroegst begin mei dan wel begin juni op z'n laatst. Stiekem hopen we begin mei Quote
Smart Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Hallo Andres, Alsnog welkom op het forum. Gefeliciteerd met de aanschaf van een Venga. Mooie auto hoor met een mooi pakket. Veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Guest GreyGriffin Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Hallo Andres, Gefeliciteerd met de aankoop van de Venga. Hopelijk gaat-ie al begin mei komen. Groet van GreyGriffin Quote
antonief Posted April 6, 2010 Posted April 6, 2010 Hallo Andres en welkom op dit forum. Gefeliciteerd met je aankoop en hopelijk wordt hij snel geleverd. Groeten Erik. Quote
Woeper Posted April 7, 2010 Author Posted April 7, 2010 (edited) Goedendag allemaal, Vandaag even naar mijn dealer geweest, voor nog wat vragen over de accessoires voor de Kia Venga, de verkoper vertelde me gelijk dat de auto afgelopen vrijdag was afgeleverd, zelf was ik er verbaast en verrast , want ik verwachte de Kia Venga pas op z'n vroegst pas begin mei zou komen, heb hem ook nog gevraagd of het een grap was, tot hij zij loop maar even mee en ja daar stond (en nog steeds) inderdaad door ons bestelde Kia Venga met comfort pakket en in de juiste kleur champagne silver metallic. De dealer vertelde me dat hij probeert de auto binnen 2 weken af te leveren. :lol: 17-04-2010 Inmiddels is (gisteren 16-04-2010) onze Kia Venga afgeleverd door Auto Vermeulen uit Goes en hebben we onze Hyundai I20 ingeleverd, tevens hebben we er 235 Km mee gereden, ik (wij) kunnen in ieder geval zeggen de Venga rijd GEWELDIG. Later zal ik er meer overschrijven en foto's plaatsen. en Edited April 17, 2010 by Woeper Kia Venga is geleverd op 16 april 2010 Quote
Recommended Posts