JackyDaniels Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Dag luitjes, Ik ben Jan Willem des Bouvrie, en heb gisteren een Kia sorento 2.4 EX bj 2003 met 135.000KM gekocht. Ondanks de soms verontrustende verhalen. hoop ik dat dit wel een wat betrouwbare auto is. De vorige was een Mitsubitsh Pajero 2.8 TD bj 97. Gegroet, Quote
Guest GreyGriffin Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Hallo Jan Willem, Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met de aanschaf van je Sorento. Wanneer wordt de auto afgeleverd en welke kleur heeft-ie? Ik zal verder geen ongepaste grappen maken of je het interieur gaat laten stylen bij je familielid en of je nu witte banken krijgt... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Woeper Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op dit forum, ik ken iemand die ook een z'n zelfde type sorento heeft en die hoor ik niet klagen, deed die dat wel dan was de sorento zo weg. Quote
Recommended Posts