moehring Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 (edited) Sorento velgen van de Ambition uitvoering met bijna nieuwe Hancook Icebear winterbanden (245/70 R16). Uitsluitend afgelopen winter mee gereden. Krijg een nieuwe Sorento. Wie doet een bod? Heeft iedereen het nieuws gelezen en gezien? Winterbanden zijn schaars! Dit is echt een mooi set die nu in professionele opslag liggen. Edited November 3, 2010 by moehring Quote
ger.w. Posted April 7, 2010 Posted April 7, 2010 Sorento velgen van de Ambition uitvoering met bijna nieuwe Hancook Icebear winterbanden (245/70 R16). Uitsluitend afgelopen winter mee gereden. Krijg een nieuwe Sorento. Wie doet een bod? Ben op zoek naar een setje voor de nieuwe Sorento. Heb je al een leuke aanbieding gevonden ? Of wacht je tot het najaar ?? Hoe bevielen die Hankook's ?? Quote
moehring Posted April 7, 2010 Author Posted April 7, 2010 Ik ga waarschijnlijk op de standaardvelgen aankomende winter winterbanden laten zetten en ik ben momenteel op zoek naar iets grotere nieuwe velgen (iemand al ervaring met andere 20-inch velgen ???) die dan de andere maanden onder de nieuwe Sorento komen. De Hancooks bevielen mij prima, in de sneeuw veel grip en op de autobahn heb ik met een volbeladen Sorento met skibox er 'gewoon' 170 km mee gereden. Quote
Recommended Posts