Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat zit er onder de voorstoelen.....

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onder de voorstoel (beide) is een zwarte doos gemonteerd..... daarin geen bloembollen, koepeltent of twee briefjes van honderd :P maar ' gewoon' een verwarming.

Wanneer de verwarming op de stand 'voeten' staat dan stroomt hieruit warme lucht voor de achterpassagiers.

:? Ik kan deze nergens in de specificaties terug te vinden, ook mijn dealer was verrast.

Jullie ook? Of wisten jullie dit al.... Verbruikt veel stroom en dus brandstof zeker ? Iemand een idee...?

Gr.

Berry Bakker

Geplaatst

Deze verwarming zal geen extra branstof kosten. Het is gewoon een aftakking van het betaande verwarmings systeem, zoals je al aangaf, voor de voetjes van de achterpassagier.

Geplaatst

Ik heb vandaag even onder de voorstoelen gekeken en onder de bestuurdersstoel zit niets en onder de passagiersstoel zit een opberglade die je er aan de voorzijde uit kunt trekken

Geplaatst

"zwarte doos" moest goed kijken maar idd. bij mij zaten er ook wat ventilatie gaten onder de stoelen

maar misschien is dit ook wel weer uitvoering en bouwjaar afhankelijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...