Jump to content

Mooi weer en Venga's in het wild....

Recommended Posts

Posted

Rij sinds eind Januari met veel plezier rond in mijn Venga 1.4 X-ecutive met nav en pan dak. Vandaag helemaal! Ben vanaf m'n werk via de Heemskerk, Bakkum, Egmond aan Zee, Alkmaar, naar huis gereden. Rustig touren, panoramamdak helemaal open, USB muziekje op en genieten van het mooie weer en de bolbloemen die al weer beginnen te bloeien in deze regio. Lekker ritje!

En... Voor het eerst een andere Venga zien rijden in het wild... Tot nu toe had ik er nog nooit eentje zien rijden. Champange kleurig was deze. Zag er goed uit in mijn achteruitkijkspiegel. Op de ring van Alkmaar ging de Venga me voorbij en verdween aan de horizon.

Ik heb het bij lekker touren gelaten tot thuis. Verheug me nu al op de komende zomer!

Peter

Guest Pombal12
Posted

Goh, wat leuk dat je er zo van geniet!

Ik heb sinds 18 december 2009 pas welgeteld 3 (drie) Venga's in het wild gezien! (okay, vier, met m'n eigen daarbij gerekend :wink:)

Pombal12

Posted

Leuk bericht Peter!:mrgreen: Het weer is er inderdaad naar om lekker even van de auto te kunnen genieten, vooral met dat panoramadak. Wordt het daardoor niet snel t

Posted
Leuk bericht Peter!:mrgreen: Het weer is er inderdaad naar om lekker even van de auto te kunnen genieten, vooral met dat panoramadak. Wordt het daardoor niet snel t