Jump to content

Mijn Kia Joice heeft een nieuwe eigenaar

Recommended Posts

Posted

He luitjes,

Zojuist heb ik mijn fraaie Kia Joice verkocht en deze gaat hopelijk nog vele jaren in Sappemeer (in het hoge Noorden) het straatbeeld verfraaien.

Nu ga ik een tijdje in een oude Renault Clio rijden. Ondanks dat ik nu geen Kia meer rij zal ik het forum toch blijven volgen en wie weet wordt mijn volgende auto weer ooit een Kia.

Bedankt voor de vele info die ik heb mogen krijgen via het forum.

Greetz Elbert

Guest Jantje
Posted

Gelukkig voor jouw dat hij verkocht is. Veel plezier in de kleine fransoos

• 2 weeks later...
Posted
in Sappemeer (in het hoge Noorden)

Ik zal het in de gaten houden of ik hem zie rijden (Groningen, vlakbij Sappemeer). Kunnen we elkaar als Joice-rijders begroeten :-)))

• 4 weeks later...
Posted

Hoi, ook ''onze'' Joice schijnt weer op de weg te zijn. Verrassend omdat deze vorig jaar (economisch) total loss was na een kortsluiting in de kabelboom hetgeen een zeer dure reparatie was. De Joice is toen verkocht aan een autobedrijf door de verzekering. Uiteraard was het verder nog een prima auto met ''slechts'' een kleine 165 dzd km op de teller.... Ik heb gezien op de RDW site dat hij sinds januari 2010 weer staat geregistreerd. Ben benieuwd of ik um nog een keertje tegenkom :-P