Venga1 Posted April 10, 2010 Posted April 10, 2010 (edited) Dit las ik op mijn kia. Misschien wil iemand het hebben Succes Onderscheidt u zich graag van de massa? Kies dan voor een extra luxe uitstraling van uw Kia. Bijvoorbeeld met chromen of RVS sierlijsten die uw Kia nog een beetje extra geven! Hiernaast ziet u een chromen sierlijst aan de onderzijde van de achterklep van een Sportage. Afhankelijk van uw Kia-model worden deze sierlijsten geleverd in chroom of in RVS. Ze zijn voor vrijwel alle modellen leverbaar, vraag uw dealer naar de beschikbaarheid voor uw Kia. Tot en met 16 april krijgt u er ook nog een flinke korting op! De chromen uitvoeringen zijn verkrijgbaar voor slechts € 39,- en de RVS versies vanaf € 69,- Deze prijzen zijn exclusief montagekosten. Telefoonhouder Daarnaast kunt u bij de Kia-dealer sinds kort terecht voor deze Kia telefoonhouder die geschikt is voor nagenoeg alle mobiele telefoons. Nu voor een speciale introductieprijs van € 19,95 in plaats van € 39,-. Edited April 10, 2010 by Venga1 Quote
Smart Posted April 10, 2010 Posted April 10, 2010 Geldt deze actie alleen voor de RVS klepstrip achter? Quote
Venga1 Posted April 10, 2010 Author Posted April 10, 2010 Geldt deze actie alleen voor de RVS klepstrip achter? ik denk het wel ja Dit is het enige wat op "Mijn KIA" staat Quote
Remko .me Posted April 10, 2010 Posted April 10, 2010 ik denk het wel jaDit is het enige wat op "Mijn KIA" staat HEY... dat scheelt dus niks lol.. die accessoires krijg je net zo voor die prijs inclusief montage beetje erbij.. Quote
Recommended Posts