Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er is volgens mij ook een 1.6 seven business automaat! ik weet alleen niet of je deze ook gewoon kan bestellen of alleen voor de lease bestemd is

Grtz. Gstar

Guest Jantje
Posted
Er is volgens mij ook een 1.6 seven business automaat! ik weet alleen niet of je deze ook gewoon kan bestellen of alleen voor de lease bestemd is

Grtz. Gstar

hij wil ook leasen volgens mij. Ik heb de versie die jij noemt overigens niet op de kia site gezien dus dat moet je even bij Peterrrr of Kia Fan navragen

Posted
Hallo,

Kun je het seven-pakket ook de 1.6 motor krijgen, of kan dat alleen op de 1.4 cvvt?

Klopt, ik heb een 1.6 Se7en automaat business, wel zakelijk aangeschaft. Als je 'm niet zakelijk aan wil schaffen, moet je op zoek naar een dealer die dit wil.

De auto bevalt me overigens prima. Ook de automaat, zonder proefrit kunnen maken gekocht (er stond bij geen enkele dealer een 1.6 automaat op dat moment).

Nu alleen nog hopen dat de software update van de navigatie wat kleine probleempjes oplost.

Guest Jantje
Posted

volgens mij ben je op dit moment met de 7 nog wel afhankelijk van wat er nog op voorraad staat.