hilversum1981 Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Hallo, Kun je het seven-pakket ook de 1.6 motor krijgen, of kan dat alleen op de 1.4 cvvt? Quote
Guest Jantje Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 nee alleen de 1.4 http://www.kia.nl/news/actions/kia-ceed-se7en.aspx Quote
gstar Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Er is volgens mij ook een 1.6 seven business automaat! ik weet alleen niet of je deze ook gewoon kan bestellen of alleen voor de lease bestemd is Grtz. Gstar Quote
Guest Jantje Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Er is volgens mij ook een 1.6 seven business automaat! ik weet alleen niet of je deze ook gewoon kan bestellen of alleen voor de lease bestemd isGrtz. Gstar hij wil ook leasen volgens mij. Ik heb de versie die jij noemt overigens niet op de kia site gezien dus dat moet je even bij Peterrrr of Kia Fan navragen Quote
gstar Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Ik heb even gezocht waar bij wie ik het ook al weer gezien had... pexxx Junior Lid Gebruiker Kia Cee'd SW 1.6 Se7en Business Automaat Quote
pexxx Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Hallo,Kun je het seven-pakket ook de 1.6 motor krijgen, of kan dat alleen op de 1.4 cvvt? Klopt, ik heb een 1.6 Se7en automaat business, wel zakelijk aangeschaft. Als je 'm niet zakelijk aan wil schaffen, moet je op zoek naar een dealer die dit wil. De auto bevalt me overigens prima. Ook de automaat, zonder proefrit kunnen maken gekocht (er stond bij geen enkele dealer een 1.6 automaat op dat moment). Nu alleen nog hopen dat de software update van de navigatie wat kleine probleempjes oplost. Quote
Guest Jantje Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 volgens mij ben je op dit moment met de 7 nog wel afhankelijk van wat er nog op voorraad staat. Quote
Recommended Posts