kiafan Geplaatst 11 April, 2010 Geplaatst 11 April, 2010 hoi, ik heb net een schade picanto gekocht maar ik heb een paar onderdelen nodig : motorkap (het liefst rood) voorbumper (liefst rood) de stuurbekrachtings reservoir de koelvloeistof reservoir rechts voor draagarm en het lijkt als of de as er uit ligt hoe kan ik die weer repareren Quote
Tippmann85 Geplaatst 12 April, 2010 Geplaatst 12 April, 2010 hoi,ik heb net een schade picanto gekocht maar ik heb een paar onderdelen nodig : motorkap (het liefst rood) voorbumper (liefst rood) de stuurbekrachtings reservoir de koelvloeistof reservoir rechts voor draagarm en het lijkt als of de as er uit ligt hoe kan ik die weer repareren Hoi, Mijn vraag is waarom een schade Picanto? Ga je niet duurder uitkomen, dan als je een tweedehands picanto had gekocht?????? Probeer bij wat lokale sloperijen of schadeauto's.nl.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.