JWP Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Hallo allemaal, Ik ben Jan Willem 61 jaar oud, of jong, het is maar hoe je het bekijkt. Vrijdag 2 April hebben ik een mijn nog zeer jonge KIA Sportage (LPG) in geruild voor een Staal Grijze Venga 1.4 E-ecutive. Dit wordt dan mijn derde KIA, want voor de Sportage heb ik 3 jaar in een RIO MKIII, ook op LPG gereden. Maar sinds ruim een half jaar woon ik in de Achterhoek en hoef ik niet meer iedere week van de randstad naar het Oosten te rijden en zakt het aantal kilometers dat ik per jaar rijd met zo'n ruim 15000 naar zo'n 10000 km per jaar. Wanneer ik mij Venga krijg is nog een vraagteken, volgens de dealer, Wassink Winterswijk, was de auto op voorraad.ze zou het toch wel voor 30 april moeten lukken. Quote
Smart Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Hallo Jan Willem, Welkom op het forum! Gefeliciteerd met die geweldig mooie Venga X-ecutive in de enig (!) mooie kleur Steel Grey. Ja, je wilt met Koninginnedag (30 april) natuurlijk wel als een vorst rond kunnen rijden, toch? Quote
Smart Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Ik woon trouwens ook in het prachtige Achterhoek en ben ook ge Quote
Guest GreyGriffin Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Hallo Jan Willem, Welkom op het clubforum van Kia en gefeliciteerd met de aankoop van de Venga. Ik neem aan dat we hem wel even te zien zullen krijgen als-ie is afgeleverd zo tegen het einde van de maand. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Woeper Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Welkom bij club site / forum en gefeliciteerd met je aankoop, ook leuk om te lezen dat het je 3e Kia wordt. Wij kunnen a.s. vrijdag om onze Kia Venga 1.4 X-tra met comfort pack. Quote
Recommended Posts