Venga OK Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Vandaag had ik iets vreemds met de combinatie van ISG en de bluetooth verbinding tussen de navigatie en mijn mobiel (Samsung Jet) Terwijl ik een telefoongesprek starte via de navigatie, liet ik de auto afslaan met ISG. Op dat moment viel de BT verbinding weg tussen Navigatie en mijn mobiel. Daarna mijn mobiel opnieuw aangemeld bij de nav en het nog een keer herhaald. Wederom het zelfde! Na deze tweede keer kon ik mijn mobiel niet meer pairen met mijn Nav. Pas thuis na de auto 20 minuten te hebben laten staan, kon ik de telefoon weer pairen en werkte het weer. Andere X-ecutive rijders dit al meegemaakt? Zou iemand dit eens willen proberen om te kijken of het een "bug" is in de Venga? Alvast Bedankt! Peter Quote
Venga OK Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Vandaag nog weer even geprobeert. Als ik rij met m'n mobiel via BT gekoppeld aan de Nav, zonder te bellen, en ik laat de auto afslaan met ISG bij een stoplicht, valt de BT verbinding weg met m'n mobiel. Als de auto vervolgens weer start bij groen licht komt de BT verbinding weer terug. Dit is dus zonder dat ik aan het bellen ben. Als ik bel en ISG wordt aangesproken, geldt het eerste bericht. Beetje vreemd. Als je het weet is er mee te leven.... Nog steeds benieuwd naar anderen hun ervaring hiermee. Peter Quote
Venga1 Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 Ik heb natuurlijk geen navigatiie systeem, maar met het comfort pakket heb ik hier geen last van. Ik kan gewoon bellen als de auto afslaat. Dus het zal in je navigatie systeem zitten. Misschien wordt dit verholpen met de komende firmware update Quote
Venga OK Posted April 15, 2010 Author Posted April 15, 2010 Venga1, Chrones, Bedankt voor de reacties, gents! Ik hoop dat er nog een mede X-ecutive + nav rijder wat laat horen. Quote
Recommended Posts