pippo Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 http://autoshow.permaisuri.com/Content/Autoshow.asp?AutoID=20051205184407 Quote
Tazteam Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 Dit is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi. Zeer netjes afgewerkt, en wat een velgen, jammie, jammie, ben bang dat je ook een agent naast je auto moet zetten, want iedereen vindt dit soort velgen super. Ze kunnen daar in het verre oosten ook best aan een Pica knutselen. Kunnen we hier in Nederland best iets van leren Philip Quote
pippo Posted March 5, 2006 Author Posted March 5, 2006 Kunnen we hier in Nederland best iets van leren hier in belgie ook hij rijd op 205 40 17 toch ook eens gaan informeren Quote
BaBaCC Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Zoooooooooooo joh, dat is ?cht smullen zeg. Wat een mooie strakke Pica en wat zijn die 17" prachtige en die geluidsinstallatie is ook niet te versmaden. Wist niet eens dat 17" ook zou passen i.v.m. diepte wielkasten en breedte van de spatborden. Maar ik moet zeggen het ziet er waanzinnig uit. Groeten Barry Quote
BaBaCC Posted March 6, 2006 Posted March 6, 2006 Was ik nog even vergeten, maar die dubbele uitlaat vind ik ook wel wat hebben hoor. Hij ziet er ???cht heel fraai uit. Zo zie je maar, ook in Indonesi? zitten ze niet stil en daar rijden ze vaak met ?chte zwarte ramen. Hetgeen hier niet mag. Groeten, Barry Quote
Recommended Posts