Ramon24 Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Ook ik zal me ff voorstellen, Ramon 37 jaar en sinds een week trotse bezitter van de Kia Seed SW seven kleur Piston Grey. Hiervoor enkel jaren een Renault Megane Grandtour gereden. Eerste indruk van de nieuwe auto is prima en verwacht dan ook een hoop plezierige kilometers met de auto te maken. Quote
Guest GreyGriffin Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Hallo Ramon, Welkom op de clubsite van Kia. Weer een trotse eigenaar van een Cee'd SW er bij. Uiteraard wens ik je er veel prettige en veilige kilometers in toe. Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
snackey Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Welkom, Ramon. Gefeliciteerd. We zien de foto's en we lezen de ervaringen weldra op dit forum. ... Mooi kleurtje trouwens. Nog een extra pakketje erbij genomen?? Quote
Woeper Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 Welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Kia Cee'd SW . Quote
cellie Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 welkom bij de club en heel veel mooie en fijne kilometers gewenst in die mooi kia van je. cellie Quote
Recommended Posts