boersco Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 (edited) Hallo Ik ben Harry en wij hebben vandaag onze Venga opgehaald. Maar ik heb eigenlijk een vraag misschien kan mij iemand helpen. Er wordt in de instructie gesproken hou je temperatuurmeter in de gaten met het het rijden van een aanhanger.Wie weet waar die temperatuurmeter zit Edited April 17, 2010 by boersco Quote
antonief Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 HalloIk ben Harry en wij hebben vandaag onze Venga opgehaald. Maar ik heb eigenlijk een vraag misschien kan mij iemand helpen. Er wordt in de instructie gesproken hou je temperatuurmeter in de gaten met het het rijden van een aanhanger.Wie weet waar die temperatuurmeter zit Allereerst gefeliciteerd met je Venga en veel rijplezier toegewenst. Op de Venga zit geen temperatuurmeter alleen een waarschuwingslampje voor de koelvloeistoftemperatuur. Groeten Erik. Quote
Woeper Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Gefeliciteerd met je nieuwe Kia Venga, wij hebben hem afgelopen vrijdag opgehaald (16-april 2010) en ons viel het tijdens de proefritten al op, dat er geen temperatuurmeter in zit en de dealer vertelde ons toen al dat er een waarschuwingslampje zit en achteraf gezien mis ik hem niet. Quote
Recommended Posts