autorijschoolvero Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Kan iemand mij vertellen hoe ik de airco van mijn ceed schoon kan maken? Groetjes Rob. Quote
Guest Jantje Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Kan iemand mij vertellen hoe ik de airco van mijn ceed schoon kan maken?Groetjes Rob. airco schoonmaken? Ik denk dat je bij een auto materialen zaak van autoglym zon spuitbus halen. Deze kan je in het inlaat kanaal van je kachellucht spuiten en blijft dan in je pollenfilter hangen. Hierdoor blijft de prettigere geur langzaam vrij komen en af en toe een beetje bij spuiten. Quote
Smart Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Het is niet onbelangrijk om ook de oorzaak aan te geven van het stinken van een airco! Dus tijdig, 5 minuten vantevoren, je airco uitzetten. De rijwind blaast dan nl. de condens van de verdamper (plasje onder auto). Wanneer je dat vaak verzuimd, dan ontwikkelen zich schimmels op de verdamper die de specifieke geur veroorzaken die je dan in de auto ruikt. Zie ook: http://www.autobedrijfschoonoord.nl/tip_airco.htm Quote
kiaruud Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 eerst pollenfilter verwijderen, dan inspuiten, dan pollenfilter terugplaatsen. Quote
Recommended Posts